۶۰۳۰۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش مایک‌ پنس به سخنرانی جنجالی ترامپ

مایک پنس معاون اول رئیس جمهوری آمریکا سخنان روز سه شنبه ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را ستود و اظهار داشت: سخنان رئیس جمهوری آمریکا خشم چپگرایان را موجب شده است.

ایرنا نوشت: مایک پنس معاون اول رئیس جمهوری آمریکا سخنان روز سه شنبه ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را ستود و اظهار داشت: سخنان رئیس جمهوری آمریکا خشم چپگرایان را موجب شده است.

پنس در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل توییت کرد: واضح است که چپگرایان از سخنان ترامپ خشمگین هستند.

در حالی که سخنان رئیس جمهوری آمریکا با واکنش تند شمار بسیار زیادی از فعالان سیاسی آمریکا مواجه شده است، پنس بدون آنکه مشخص کند چه کسانی در طیف چپ قرار می گیرند، تاکید کرده است: در نگاه چپگرایان صیانت از مردم آمریکا دارای اولویت نیست و درست به همین دلیل است که با اظهارات ترامپ مخالفت می کنند.

رئیس جمهوری آمریکا در نخستین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در مورد توافق هسته ای گفت که، این بدترین و یکی از یک طرفه ترین توافقی بوده که آمریکا تاکنون در آن حضور داشته است.

دونالد ترامپ افزود: این بدترین و یکی از یک طرفه ترین توافقی بوده که آمریکا تاکنون در آن حضور داشته است. این توافق مایه دردسر و نگرانی برای آمریکا شده است.

ترامپ خاطر نشان کرد: ما اجازه نخواهیم داد ایران سلاح هسته ای بسازد. ما نمی توانیم اجازه دهیم که ایرانی ها از توافق هسته ای به عنوان پوششی برای جنگ افراز هسته ای خود استفاده کند.

سخنان جنگ طلبانه ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل با استقبال چهره های تندرو آمریکا به مانند 'جان بولتون' روبه رو شده است، با این حال، محافل سیاسی و حتی برخی از جمهوریخواهان کنگره از سخنان ترامپ علیه ایران انتقاد و ابراز نگرانی کرده اند.

در همین خصوص، 'ریچارد نفیو' مذاکره کننده سابق هسته ای هشدار داد که سخنان ترامپ باعث می شود که واشنگتن از حمایت بین المللی در خصوص برجام برخوردار نشود.

در همین خصوص، «بن جانسون» سناتور دموکرات و بازنشسته آمریکایی از ایالت لویزیانا و یکی از با سابقه ترین سیاستمداران این کشور در حوزه لابی گری های سیاسی روز چهارشنبه سخنان ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را مایه شرم مردم آمریکا دانست.

جانسون تاکید کرد که در تاریخ سیاست این کشور حتی در تیره ترین دوره های سیاسی آمریکا در دهه ۶۰ میلادی نیز کسی شاهد آن نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج