۶۰۳۰۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گوگل هوم مینی در راه است!

به تازگی شایعه‌هایی به گوش رسیده که از عرضه‌ی نسخه‌ی مینی “گوگل هوم” (Google Home) خبر می‌دهد. قیمت احتمالی این محصول ۴۹ دلار گزارش شده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: به تازگی شایعه‌هایی به گوش رسیده که از عرضه‌ی نسخه‌ی مینی "گوگل هوم" (Google Home) خبر می‌دهد. قیمت احتمالی این محصول ۴۹ دلار گزارش شده است.
گوگل هوم مینی در راه است!

گوگل هوم دستیار صوتی خانگی است که قابلیت‌های متنوعی دارد. بسیاری این وسیله را اسپیکر هوشمند هم می‌شناسند. در حقیقت این وسیله کارکردهای مختلفی دارد؛ مثلا می‌توان از آن به عنوان دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)، مترجم، استفاده از سرویس‌های پخش ویدیویی، تقویم و کتاب‌های الکترونیکی بهره برد.
این وسیله اولین بار در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۰ ماه پیش با قیمت ۱۲۹ دلار به بازار عرضه شد. از رقبای گوگل هوم می‌توان به "آمازون اکو" (Amazon Echo) اشاره کرد که اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه شد. این محصول ۱۷۹ دلار قیمت دارد که گران‌تر از محصول گوگل است.

حالا گزارش‌های جدید می‌گویند که گوگل در نظر دارد نسخه‌ی مینی این وسیله را با قیمتی کم‌تر یعنی ۴۹ دلار عرضه کند که رقیب مستقیم محصول کوچک‌تر آمازون یعنی آمازون اکو Dot خواهد بود. از گوگل هوم مینی رندرهایی منتشر شده که آن را در سه رنگ زغالی (Charcoal)، طوسی (Chalk) و نارنجی (Coral) نشان می‌دهد.
هم‌چنین به نظر می‌رسد که این وسیله‌ی هوشمند بلندگوهای بی‌سیم ندارد و ابعاد کوچک‌تری نسبت به نمونه‌ی اصلی دارد. طبق اطلاعات به دست آمده، زمان معرفی این محصول مصادف رونمایی گوشی‌های پیکسل ۲ و ۲ XL اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج