جاباما
۶۰۳۴۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موراتی: مورینیو یک فوق حرفه ای بود

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر به تمجید از ژوزه مورینیو و تاثیر سرمربی پرتغالی بر قهرمانی اینتر در چمپیونزلیگ پرداخت.

ورزش سه: اینتر سال ۲۰۱۰ با آقای خاص توانست اولین سه گانه تاریخ خود را کسب کند و به اولین تیم ایتالیایی تبدیل شود که موفق به کسب سه جام در یک فصل شده است. از آن دوره به عنوان یکی از بهترین دوره های تاریخ اینتر یاد می‌شود و نراتزوری پس از جدایی مورینیو، دچار افت شدیدی شد. حال موراتی به تمجید از سرمربی سابق اینتر و عملکرد خوب او پرداخت و گفت:" مورینیو یک فوق حرفه ای است. او عاشق فوتبال است و در این زمینه شخصیتی کاملا مجزا نسبت به دیگران دارد. اولین خاطره ای که به خاطر دارم، دو گل دیگو میلیتو در فینال چمپیونزلیگ بود و آن دیدار که ما با اعتماد به نفس فراوانی پا به میدان گذاشتیم. این موضوع به خاطر مورینیو و تاثیر او روی بازیکنان بود."
موراتی: مورینیو یک فوق حرفه ای بود

سال ۲۰۰۶ فوتبال ایتالیا با فاش شدن تبانی چندین باشگاه که در راس آنها یوونتوس قرار داشت، دچار بحران شد. پس از اعلام تبانی، قهرمانی از یوونتوس گرفته شد و این تیم به سری بی سقوط کرد و اینتر که در آن سال در رده سوم کار را به اتمام رسانده بود، به عنوان قهرمان معرفی شد. حال موراتی مدعی شد که هیچ غرامتی به باشگاه اینتر در این رابطه پرداخت نشد و تنها جام قهرمانی به این تیم اهدا شد. میلان در آن فصل نایب قهرمان شده بود ولی به خاطر تخلفات میلان، از روسونری نیز امتیاز کاسته شد و جام قهرمانی به تیم سوم یعنی اینترمیلان اهدا شد.

او ادامه داد:" همه درباره اتفاقات عجیب آن دوره با عصبانیت صحبت می‌کنند ولی هیچ غرامتی به باشگاه ما پرداخت نشد. آنها فقط ما را در موقعیتی قرار دادند که به عنوان قهرمان سری آ معرفی شویم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج