۶۰۳۴۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رزمایش ناو هواپیمابر آمریکا با نیروی دریایی ژاپن

ارتش ژاپن امروز (جمعه) اعلام کرد ناو هواپیمابر آمریکایی رونالد ریگان در یک رزمایش با کشتی‌های جنگی ژاپنی در آب‌های جنوب شبه جزیره کره شرکت کرده است.

خبرگزاری ایسنا: ارتش ژاپن امروز (جمعه) اعلام کرد ناو هواپیمابر آمریکایی رونالد ریگان در یک رزمایش با کشتی‌های جنگی ژاپنی در آب‌های جنوب شبه جزیره کره شرکت کرده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز این اقدام در راستای قدرت‌نمایی‌های بیشتر آمریکا و هم‌پیمانانش پس از تداوم تهدیدهای کره شمالی صورت می‌گیرد.

این در حالی است که اعلام شده که گروه رزمی ناو هواپیمابر رونالد ریگان قرار است در ماه اکتبر در رزمایشی با نیروی دریایی کره جنوبی شرکت کند.

نیروی دریایی دفاع شخصی ژاپن در بیانیه‌ای اعلام کرد ناو ۱۰۰ هزار تنی رونالد ریگان که در ژاپن مستقر است، به همراه کشتی‌های همراهش از ۱۱ سپتامبر رزمایش‌هایی را با کشتی‌های نیروی دریایی ژاپن در آب‌های جنوب و غرب ژاپن برگزار کرده است.

این بیانیه تصریح کرد: این رزمایش با سه کشتی جنگی ژاپنی از جمله دو ناوشکن و یکی از دو ناو حامل هلی‌کوپتر ژاپن به نام ناو ایسه تا ۲۸ سپتامبر ادامه خواهد داشت.

در پی اقدامات تحریک آمیز کره شمالی از جمله شلیک دو موشک بالستیک و ششمین آزمایش هسته‌ای، آمریکا و هم‌پیمانانش در پاسخ اقدام به برگزاری چند رزمایش از جمله با شرکت دادن جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها در نزدیکی شبه جزیره کره کرده‌اند. کره شمالی امروز هشدار داد که ممکن است یک بمب هیدروژنی را در فراز اقیانوس آرام آزمایش کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج