جاباما
۶۰۳۴۵۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ترامپ در حد و اندازه عرض اندام مقابل ایران نیست

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا کوچک‎تر از آن است که بخواهد در مقابل ایران عرض اندام کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا کوچک‎تر از آن است که بخواهد در مقابل ایران عرض اندام کند.

آیت‎‌الله «سیداحمد میرعمادی» در خطبه‎های نماز جمعه این هفته خرم‎آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، گفت: علت سخنان ضد ایرانی ترامپ شکست سیاست‎های آمریکا در منطقه بود. ملت و دولت ایران در مقابل سخنان سخیف ترامپ متحد هستند و با تبعیت از مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا ایستادگی می‎کنند.

وی با بیان این‌که رئیس‌جمهوری آمریکا کوچک‎تر از آن است که بخواهد در مقابل ایران عرض اندام کند، گفت: سخنان سخیف و جاهلانه رئیس‌جمهوری نابخرد آمریکا علیه ملت ایران در سازمان ملل تنها در شأن خودش بود. ترامپ حق دارد زوزه بکشد، چون در عراق، لبنان، افغانستان، یمن و خاورمیانه با شکست مواجه شده است.

میرعمادی با بیان این‌که ملت ایران بر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود تا آخر ایستادگی می‎کند، افزود: سخنان ترامپ آنچنان سبک و بی‎محتوا بود که شرکت‎کنندگان در اجلاس سازمان ملل از وی ابراز نفرت کردند و فقط نخست‌وزیر ابله رژیم صهیونیستی از این سخنان خوشش آمد. رئیس جمهوری آمریکا بهتر بود پیش از تهدید ملت ایران، تاریخ هشت ساله دفاع مقدس را مرور می‎کرد.

امام جمعه خرم‎آباد خاطرنشان کرد: ملت ایران هشت سال با دست خالی در برابر دنیا ایستادگی کرد و از ۳۸ کشور جهان اسیر گرفت. شعار هیهات من ذله تا نابودی شیطان بزرگ ادامه دارد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: ماه محرم و عاشورا یک ظرفیت منحصر به فرد است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است، محرم نمادی از آگاهی، معرفت، شور و شعف و شعور حسینی است. ماه محرم فرصتی برای خودشناسی، خداشناسی و دشمن‎شناسی است.

میرعمادی افزود: ماه محرم و عاشورا کانونی برای حرکت‌آفرینی و نهضت‌آفرینی و قیام برای خدا است، درس‎ها و پیام‎های نهضت عاشورا برای همیشه زنده است، عاشورا سرچشمه بیداری، ظلم‎ستیزی و استکبارستیزی است. اگر دنیا سخنی از ظلم و تجاوزستیزی دارد از امام حسین(ع) درس گرفته است، محرم و عاشورا فرصتی برای برپایی عزای سیدالشهدا و ایجاد ایمان و بصیرت و آگاهی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته فرصت ارزشمندی برای تجلیل از ایثار، فداکاری و گذشت رزمندگان است، تجلیل از شهیدان والا مقام که با جانشان و فداکاری‌شان این سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از درس‎های مهم دفاع مقدس این بوده که هرگاه متحد و مقاوم بودیم، پیروز شدیم و هرگاه احساس ضعف کردیم دشمن به ما تجاوز و تعدی کرده است. اگر امروز هم دشمن یک ذره احساس ضعف در ما ببیند مطمئن باشید دست به تجاوز و تعدی خواهد زد.

میرعمادی با اشاره به آغاز سال تحصیلی تصریح کرد: دانش آموزان‎ آینده‎سازان کشور بوده و بدون شک مهم‎ترین رسالت آموزش و پرورش، رشد علمی و تربیت دینی فرزندان کشور است. معلمان، مدیران و خانواده‎ها باید کمک کنند تا به این اهداف برسیم، نسل ما باید نسل تربیت شده دینی باشد، معلمان نیز باید اعتقاد جدی به امر درس و تقویت انگیزه تحصیل در دانش‌آموزان داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان نماز جمعه این هفته خرم‎آباد نمازگزاران همزمان با سراسر کشور به علت سخنان سخیف رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران، راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادل

      رحمت خدابه روح الله وسپاس به رهبر عظیم الشان وصلوات بروح پاک شهداوسلام به سلحشوران شجاع که.نشان ازقدرت اسلام وملحم ازمکتب عاشوراست که ایرانی باید افتخارکندتابع امام زمان خویش هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج