جاباما
۶۰۳۴۸۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

والتر زنگا، شانس اول نیمکت آبی ها؟

از فاتح تریم، والتر زنگا و سرجیو فاریاس به عنوان گزینه های سرمربیگری در استقلال یاد می شود .

ورزش سه: از فاتح تریم، والتر زنگا و سرجیو فاریاس به عنوان گزینه های سرمربیگری در استقلال یاد می شود .

استقلالی ها با استعفای منصوریان به دنبال جذب هرچه سریع تر یک سرمربی خارجی است که در میان گمانه زنی های مطبوعاتی نام فاتح تریم با اعلام رسمی بیش از دیگران مطرح شده است این درحالی است که دستمزد بالای فاتح تریم احتمال این قرارداد را به کمترین حد ممکن رسانده است چرا که این مربی در آخرین شغل خود در سمت سرمربی ترکیه 3.5 میلیون یورو دستمزد می گرفته است .

به جز تریم ، سرجیو فاریاس گزینه دیگری است که به استقلال معرفی شده ، مربی اهل برزیل که در سال ۲۰۰۹ قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. با این حال فاریاس دو سالی است که از سطح اول فوتبال دور است و شاید شانس کمتری برای هدایت استقلال داشته باشد.
دیگر نامزد نیمکت استقلال هم والترزنگای معروف ، گلر سابق تیم ملی ایتالیاست که البته با جدی شدن اسمش ، اعتراض هایی را برانگیخته است . با این حال شاید زنگا واجد شرایط ترین گزینه سرمربیگری استقلال باشد؛ مربی که با وجود قیمت بالا، حاضر است با دستمزدی قابل پرداخت روی نیمکت استقلال بنشیند و البته اسمی به مراتب بزرگتر از فاریاس دارد.

گفته می شود واتر زنگا در ازای دریافت دستمزد 700 هزاردلاری حاضر است با استقلال قرارداد امضا کند ولی به گفته کسانی که با او کار کرده اند این مربی بسیار سختگیر و حرفه ای است و مثل همه مربیان غرب اروپا به جزییاتی مثل امکانات و نحوه اداره باشگاه بسیار حساس است و با کسی شوخی ندارد.نکته جالب این است که از بین اعضای کادرفنی استقلال میک مک در مورت و صالح مصطفوی سابقه کار با این مربی را در تیم های اماراتی داشته اند و با روحیات این مربی کاملا آشنا هستند. با این شرایط این مربی در شروع کار در استقلال مشکل کمتری نمسبت به دو گزینه دیگر برای شناخت شرایط فوتبال در ایران خواهد داشت.

جالب اینکه گفته شده مذاکرات با زنگا از ۳ هفته پیش آغاز شده است و شانس او برای هدایت استقلال بالاتر از سایر گزینه های هدایت این تیم است اگرچه ریز شدن روی نتایج او در دوران مربیگری ناامیدتان می کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • از‌بومهن

      سوابق‌والترزانگا‌چیه

    • حمیدرضارضائی

      ازچاله به چاه افتادن کار این هیئت مدیره ومدیر است والتر زنگا در تمام بازیها با تیم های ایرانی شکست خورده است اگر خوب بود دراروپا مربیگری میکرد همین مرتضی محصص از همه اینها بهتر وبادانش تر وبا همه خصوصیات فنی تیم ها وبازیکنان ایرانی آشنا تراست

    • پول مفت

      بیاید شما هم بیاید یه چن وقتی ببازید و پولا رو لوله کنید تو جیب و برید و آخر سر هم تیم رو دوازدهم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج