جاباما
۶۰۳۵۱۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

دایی: نمی‌دانم داور امشب چطور می‌خواهد بخوابد!

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، اگر پنالتی تیم پارس جنوبی در دیدار مقابل تیمش درست باشد، دیگر روی نیمکت مربیگری نخواهد نشست.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی، سرمربی سایپا پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: نیمه اول بازی متعادل‌تر بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که تبدیل به گل نشد. نیمه دوم اما بازی دست ما بود و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.

وی در ادامه افزود: موقعیت‌های زیادی به خصوص پس از تعویض‌ها روی دروازه حریف ایجاد کردیم. ما تا یک حدی می‌توانیم جلو بیاییم. امسال نمی‌خواستم به هیچ عنوان از داوری حرف بزنم. داور همه چیز را به هم ریخته بود، این نتیجه باعث شد ما از رده چهارم جدول به رده هفتم یا هشتم جدول سقوط کنیم. نمی‌دانم چه کسی باید جوابگو باشد و چه کسی باید رسیدگی کند. مقابل اکسین روی بازیکن من پنالتی نگرفتند و همان توپ وارد دروازه‌مان شد. مقابل پدیده یک پنالتی الکی روند بازی را عوض کرد. امروز هم که شاهکار بود و دست‌شان درد نکند. این را به وجدان‌های بیدار که هیچ‌وقت نمی‌خوابد می‌گویم. بازیکن ما توپ را زد.

دایی تصریح کرد: نمی‌دانم داور زاویه دید داشت یا خیر، اما زاویه دید من خیلی خوب بود. شما باید مسیر توپ را ببینید. نمی‌دانم زرگر امشب چطور می‌خواهد بخوابد!‌ توپ داشت بیرون می‌رفت و به سمت دروازه ما حرکت نمی‌کرد، با این شرایط چطور بازیکن ما مرتکب خطای پنالتی شده است؟! اگر این‌طور باشد در هر مسابقه باید ۱۰ تا ۱۲ گل به ثمر برسد! مگر بسکتبال است؟! من صحنه را دیدم. علیاری فقط توپ را زد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه گلایه‌های خود از قضاوت حسین زرگر، تصریح کرد: داور با چه استدلالی این را پنالتی گرفته است؟! داور همه چیز ما را خراب کرد و دستش درد نکند. بعضی از آقایان فکر می‌کنند حق آنها را خوردند و نباید در ایران قضاوت کنند. مقابل اکسین پنالتی اسدی را نگرفتند. در مشهد مقابل پدیده سوار بر بازی بودیم که توپ از 300 متری به کتف بازیکن من خورد و داور اعلام پنالتی کرد، نمی‌دانم امروز چه بگویم.

وی خاطرنشان کرد: مگر می‌شود همه چیز به ضرر ما باشد؟! پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند اما برای تیم‌های دیگر بدون اینکه اتفاقی بیفتد، مثل آب خوردن پنالتی می‌گیرند! از همان نیمه اول اوت را اشتباه می‌گرفتند.

دایی افزود: این تیم را با این کارها دارند نابود می‌کنند، زرگر برای من می‌خندد. با هم شرط گذاشتیم و من گفتم اگر این صحنه پنالتی باشد دیگر روی نیمکت نمی‌نشینم و اگر این صحنه پنالتی نبود، زرگر داوری را کنار بگذارد. می‌بینیم او اگر پنالتی نبودف داوری را کنار می‌گذارد یا اینکه پس از دو هفته، یک بازی دیگر به او می‌دهند. چرا در بازی‌های ما این اتفاقات رخ می‌دهد. ساکت باشم سر تیمم را می‌برند، همان‌طور که در این سه مسابقه سر سایپا را بریدند. دارم می‌بینم که سر ما را می‌برند و نمی‌دانم چگونه این‌قدر راحت حق را ناحق می‌کنند. تا کی ساکت باشم و حرفی نزنم؟! نمی‌فهمم چگونه این کار را انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه سایپا اعتراضی رسمی به قضاوت زرگر خواهد کرد یا خیر؟ گفت: این را نمی‌دانم و مدیر باشگاه باید هم نسبت به این بازی و هم بازی‌های قبل اقدام کند. لال شدیم و ساکت ماندیم. من درخصوص بازی با پدیده حرفی نزدم. تا چه زمانی چیزی نگویم؟ در سه مسابقه سر ما را بریدند و این به آدم فشار وارد می‌کند. داشتیم سه امتیاز می‌گرفتیم اما در دو دقیقه به پایان بازی، سر ما را بریدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون حالا از خستگی داره خر وپف می کنه

    • نادر خدادادی

      مثل اب خوردن حق علی اقا را میخورن

    • مهدی

      مسواک میزنه بعد میره تو رختخواب میخوابه. کاری داشت

    • آرش

      داوریا پرشده از خطاهای انسانی و غرض ورزی یا اشتباهات سهو وعمدی.تنهاراهش علمی و پیشرفته کردن داوریا بادوربینهای دقیقه و بازبینی خطاها مثل ویدئو چک در والیبال.

    • بدون نام

      نیست مربیا و بازیکنا و مدیرای ورزشی ما در حد لالیگان! و همگی حرفه ای و اصلا هم اشتباه نمی کنن... انتظار داریم داوریا هم در حد بوندس لیگا باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج