جاباما
۶۰۳۶۳۷
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دردسر پرسپولیس به خاطر طارمی پیچیده تر شد

مشکل محرومیت طارمی بر اساس حکم منتشره پیچیده تر از آن است که گمان می‌رفته!

خبرآنلاین: ریزه اسپور پرسپولیس را بدجوری روی پل برده است و چیزی نمانده این تیم نه فقط ببه خاطر بدهی و مشکلات ناشی از این حکم در حال حاضر ضربه بخورد که جور کردن ۳ میلیارد پول اضافه برای این شکایت می تواند به آینده قرمزها در لیگ قهرمانان بعدی آسیا هم لطمه بزرگی بزند.
از حکم ۱۵ صفحه‌ای فیفا علیه باشگاه پرسپولیس فقط دو صفحه اش منتشر شده است ، مهدی طارمی ۴ ماه از کلیه فعالیت های ورزشی محروم است و مبلغ ۷۸۹ هزار و پانصد یورو (بیش ۳ میلیارد تومان) برای او به عنوان غرامت نقض قرارداد در نظر گرفته شده . رقمی که باشگاه پرسپولیس در این حکم مسئول پرداختش شده است. این رقم اما برای پرداخت ، فقط ۳۰ روز زمان دارد و اگر این رقم به باشگاه ترکیه ای پرداخت نشود یا با آنها بر سر این رقم به توافقی نرسند ، بار دیگر محرومیتی مضاعف از راه می رسد.

جالب اینکه این رقم بهره ای ۵ درصدی برای دیرکرد دارد!

در بند ۶ این حکم اشاره شده مهدی طارمی از تاریخ اعلام حکم از کلیه فعالیت های ورزشی به ویژه رقابت های ملی (تیم ملی) و مسابقات بین المللی (باشگاهی) محروم است. این یعنی پرسپولیسی ها نمی توانند از طارمی از همین امشب استفاده کنند . نه در لیگ و نه جلوی الهلال. او بازی های ملی را هم از دست داده است.

عواقب این ندانم کاری طارمی ، پرسپولیس و وکلایش در بند ۷ حکم منتج به محرومیت باشگاه از دو پنجره خرید بازیکن شده و این سنگین ترین تنبیه فیفا علیه یک تیم ایرانی است. آن هم برای نقل و انتقال بچگانه ای که می شد در تمام یکسال گذشته ، حلش کرد و با شاکی پرونده اش به توافق رسید.

قرمزها حالا فقط امید به شکایت به دادگاه حکمیت ورزش در سوئیس دارند اما تا به حال ما در کدام شکایت بین المللی برنده بودیم که این بار به این دادگاه امید ببندیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمان

      شاید طارمی تصور کند رامین رضائیان بهترین رفیقش است اما در درجه دوم مصر این گرفتاری از راه بدر کردن طارمی توسط رضائیان است که او راوسوسه کرد به ریزه اسپور بروند

    • محسن مبصر

      با سلام.
      به نظر من که بعدا معلوم میشه این قضیه از کجا آب میخوره و در ضمن مطمئنم که باشگاه ترکیه ای اگه قرار باشه با گرفتن درصدی از قرارداد رضایت بده، همون اشخاصی که این برنامه رو چیدن پول بیشتری میدن که رضایت صادر نشه.
      خیلی از دوستان با مرور تاریخ، منتظر پاشیدن کانون تیم پرسپولیس بودن ولی در کمال تعجب مدیریت پرسپولیس برخلاف مدیران سابق و یا مدیران دیگر باشگاهها، با درایت تونست قدرت تیم رو حفظ و حتی بیشتر کنه و تمامی .... دست به دست هم نتونستن محبوب ترین تیم این مملکت رو نابود کنن و ناچار به نیروهای ماورای این مرز و بوم پناه بردن. دمشون گرم که این دلخوشی هم ازمون میگیرن.
      در آخر هم درود میفرستم به فوتبال پاک که سعودیها با پول چه کارها که نمیکنند. البته خدا میدونه که از کجا خط میگیرن.

    • پیکاسو

      خدا لعنت کنه طارمی رو که جز حاشیه و درد سر چیزی نداره ....گلایم زده تو سرش بخوره

    • بدون نام

      دردادگاههای خودمان !!!!!!!!!!!1

    • بدون نام

      فوتبال ایران .الخصوص تیم باشگاهی که به چنین مشکلی مواجه میشوند .برمیگردد به مدیران و کسانی که اصلا با قوانین فوتبال و فیفا هیچ آشنایی ندارن .کسانی نا لایق و آماتور که تخصصشون نه فوتبال بلکه ورزش نیست .و همیشه .باشگاهای ما در گیر .محرومیت .جریمه .تنبع هستند .

    • محسن مبصر

      ضمنا روح هادی معصوم پشت وپناه این تیمه

    • محسن مبصر

      حتم دارم که باشگاه ترکیه ای از جای دیگه ای خط گرفته وگرنه بعداز این مدت دقیقا الان باید حکم صادر بشه؟
      باشگاه سعودی پول بیشتری رو برای صادر نکردن رضایت بهشون میده تا این دو بازی تمام بشه.
      مطمئن باشید

    • محسن مبصر

      شاید هم عزیزانی که در داخل کشور حریف قدرت پرسپولیس نشدن، دست به دامن کشورهای دیگه شدن تا این بلا رو سر پرسپولیس نازل کنن.
      به زودی همه چیز مشخص خواهد شد

    • محسن مبصر

      شاید هم زیر سر عزیزان و اطرافیان خودمون و داخل کشور باشه. اینم راه حلی برای مقابله با پرسپولیس قهرمان

    • بدون نام

      مشتی اینقدر رو دل خودت نده زمین و اسمون میدونن ک همه دارن پشت لنگ میگیرن ک ی مقام بیاره اخه پول ژوزه رو کی داد اونم بیست ملیارد

      پاسخ ها

      • مسعمد

        بابا زمین زمان داره طرف لنگ میگیره چرا خودتون به آن راه میزنید

    • بدون نام

      لعنت به مدیران‌باشگاه این‌چه وضعشه

    • بدون نام

      محسن کوچولو چندساله فوتبال می بینی،معلومه زیاددرتخیلهای کودکانت غرق شدی جوجه.فوتبال درهمه جای دنیا با قانون پیش میره مگه کشک خالته که هرموقع بخوای بخوری یانخوری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج