جاباما
۶۰۳۶۳۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کاهش ترافیکِ اول مهرماه در تهران

شهردار تهران از کاهش ۱۰ درصدی ترافیک اول مهرماه نسبت به اول مهر ماه سال قبل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران از کاهش ۱۰ درصدی ترافیک اول مهرماه نسبت به اول مهر ماه سال قبل خبر داد.

محمد علی نجفی صبح امروز با حضور در ستاد استقبال از مهر که در معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد، با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی همزمان با شور حسینی برگزار می‌شود، گفت: شهرداری تهران در کنار سایر ارگان‌ها همچون پلیس سعی دارد تا با انجام برنامه‌های مختلف در کاهش ترافیک مهرماهی نقش موثری ایفا کند و از چند هفته قبل برنامه‌ریزی خود را در راستای کاهش ترافیک انجام داده است.

وی با بیان اینکه تا آنجایی که خبر داریم در تهران از ابتدای صبح تاکنون گره سقف ترافیکی ایجاد نشده است، گفت: از ساعت ۶ صبح پرسنل معاونت حمل و نقل شهرداری تهران ، پلیس راهور، اتوبوس، تاکسی و مترو برای پوشش آغاز سال تحصیلی حضور دارند و ترافیک را مدیریت می‌کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه شرکت اتوبوسرانی ابتکاراتی برای کم کردن بار ترافیک و کاهش زمان سفر انجام داده است، گفت: تعدادی سرویس خاص مدرسه به صورت آزمایشی در مناطق ۴ و ۸ مستقر هستند و همچنین برای تمامی میادین پرترافیک برنامه‌ریزی خاص انجام شده است.

نجفی با بیان اینکه تاکسی‌های گردشی و خطی به صورت آزمایشی پوشش تهران را برعهده دارند گفت: مترو نیز در آمادگی کامل قرار دارد و به نظر می‌رسد مشکل خاصی از نظر ترافیکی نداشته باشیم.

وی ضمن تشکر از دولت برای شناورکردن ساعت کار ادارات تا ۹ صبح، تصریح کرد: تصمیم دولت مبنی بر شناور کردن ساعت کار ادارات در مهرماه اثرات مثبتی بر جریان ترافیک بخصوص در ورودی ترافیک در محدوده غرب تهران داشته است که از آنها تشکر می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه پلیس راهور با ابتکارات و برنامه‌ریزی خاص در همه نقاط تهران حضور فعال دارد، گفت: این حضور فعال موجب شده که گره ترافیکی خاصی در تهران نداشته باشیم.

نجفی با بیان اینکه از نظر آماری بررسی‌ها نشان داد که اول مهر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ترافیک ۱۰ درصد کاهش یافته است، ادامه داد: از مردم نیز کمال تشکر را دارم چراکه اگر همراهی آنها نبود، به این مهم دست نمی‌یافتیم.

شهردار تهران همچنین با بیان اینکه تا دو هفته برنامه استقبال از مهر به طور منظم ادامه خواهد داشت، گفت: ۱۶ درصد ترافیک به دلیل سفرهای آموزشی است که بعد از دو هفته از آغاز مهرماه این ترافیک به حالت عادی بازمی‌گردد.
آماده‌باش ۱۰۰ درصدی پلیس برای پوشش ترافیک مهر/ترافیک پایتخت مدیریت شده است
رییس پلیس راهور تهران از آمادگی صددرصد پلیس برای مدیریت ترافیک مهرماه خبر داد.

سردار مهماندار صبح امروز با حضور در ستاد استقبال از مهر که در معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه پلیس از ابتدای صبح به طور صددرصد در حالت آماده‌باش قرار دارد، گفت: پلیس با حضور در تمامی معابر سعی دارد که کار تسهیل ترافیک را انجام دهد و بخصوص در میادین و در مقابل مدارس اقدامات بیشتری انجام داده است.

وی با بیان اینکه بار صبحگاهی تهران امروز شنبه اول مهر ماه در بزرگراه‌های صدر، رسالت و... با درصدی بیشتر روبه‌رو بود که البته این طبیعی است، تصریح کرد: خوشبختانه گره ترافیکی در تهران نداشتیم و تنها حجم بار ورودی مشکلاتی را ایجاد کرده که این مساله نیاز به مدیریت دارد که این اتفاق در حال انجام است.

رییس پلیس راهور تهران با بیان اینکه امسال گره ترافیکی نداشتیم و اجازه ندادیم که مشکل خاص ترافیکی ایجاد شود، گفت: با همین قدرت ترافیک عصرگاهی را نیز مدیریت می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده خدا

      اغا کدوم کاهش!!! از بس شلوغ بود من برای اولین بار تو صف اتوبوس واستاده بودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج