۶۰۳۶۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از حضور صددرصدی مأموران پلیس راهور در میادین، مقاطع و معابر تهران بزرگ خبر داد و گفت: هم اکنون در معابر بزرگراهی تهران بار سنگین ترافیک را شاهد هستیم.

خبرگزاری فارس: سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در مورد آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران، با توجه به اول مهر و آغاز سال تحصیلی، اظهار داشت: در حال حاضر معابر بزرگراهی تهران بار ترافیک سنگینی را شاهد هستند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در بزرگراهی چون بابایی در شرق تهران، نواب در جنوب، حکیم، هاشمی، همت و معابر آزادراهی بار ترافیک سنگین گزارش شده است چرا که علاوه بر بار رفت شهروندان در روز اول مهر و بازگشایی مدارس، بار بازگشت مسافران را نیز شاهد هستیم.

این مقام ارشد راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب که مأموران پلیس راهور به صورت صددرصد در میادین، مقاطع و معابر بزرگراهی و مرکزی تهران حضور دارند، اعلام کرد: خوشبختانه با توجه به بار ترافیک سنگین بزرگراهی هیچ مشکل تصادف، خرابی و گره مشاهده نشده و بار ترافیک در حال جریان است.

وی در خصوص ترافیک مناطق مرکزی تهران اعلام کرد:‌ وضعیت تردد در این معابر نیز در جریان است، اما در منطقه ۴ تهران محدوده شهید صیاد شیرازی، شهید موسوی و گیلان به دلیل وجود تعداد زیادی مدرسه هنوز ترافیک نیمه‌سنگین وجود دارد.

این مقام ارشد راهور تهران بزرگ اعلام کرد: مأموران پلیس راهور تا عادی شدن وضعیت ترافیک برای مدیریت جریان ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان در معابر حضور خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج