جاباما
۶۰۳۶۴۹
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

آیا ستاره‌های پرسپولیس برای باشگاه ایثار می‌کنند؟

قراردادهای اکثر ستاره‌های پرسپولیس پایان این فصل تمام می‌شود و پرسپولیس محروم از نقل و انتقالات نمی‌تواند بازیکن جدیدی بگیرد.

خبرآنلاین: حکم محرومیتی که فیفا برای پرسپولیس و مهدی طارمی صادر کرده است از جهات مختلف برای این باشگاه پرهوادار مشکل ساز خواهد شد. اولین مساله ای که به وجود می آید این است که این باشگاه آقای گلش را برای چهار ماه ندارد. چهارماهی که پرسپولیس باید هم در لیگ و هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. طارمی اگر چه در تمام بازی هایی که برای پرسپولیس به میدان می رفت، اشتباهاتی داشت که انتقادات زیادی را برایش به دنبال داشت اما با گلزنی هایش حسابی برای پرسپولیس مثمرثمر بود. حالا نبود او، اگرچه پرسپولیس خط حمله قدرتمندی دارد اما می تواند برای این باشگاه پایتخت مشکل ساز شود.

از سوی دیگر نکته مهمتر بند دوم این حکم و محرومیت باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات است. شاید بحران اصلی در پایان این فصل باشد. قرارداد خیلی از این ستاره های پرسپولیس دو ساله بود. وحید امیری، بیرانوند، حسینی، کمال کامیابی نیا، طارمی و تقریبا همه ستاره هایی که خوش می درخشند و بدنه اصلی تیم را تشکیل می دهند، آخر این فصل قراردادشان به پایان می رسد. پرسپولیس هم طبق حکم فیفا، نه در نیم فصل و نه پایان فصل نمی تواند بازیکن جدیدی بگیرد.

در انتهای فصل مشخص نیست کدام یک از این بازیکن ها حاضر می شوند در تیم بمانند. سوالی که پیش می آید این است که آیا این بازیکن ها از خودگذشتگی می کنند یا اینکه رقم قراردادهایشان را بالا می برند؟ قطعا اوضاع پرسپولیس در پایان فصل از این هم بدتر می شود. همین الان می گویند پول نداریم و موجودی باشگاه صفر است. در پایان فصل که پرسپولیس بازیکن جدیدی نمی تواند بگیرد و همین ها را باید حفظ کند، آن وقت یا زمان ایثار کردن است و یا بازیکن ها می توانند برای باشگاه حسابی ناز کنند.

این در حالی است که ابتدای همین فصل بعضی از بازیکن ها مثل کمال کامیابی نیا مدعی بودند که با رقم بالاتری می توانند به باشگاههای دیگر بروند یا خود طارمی خیلی به دنبال لژیونر شدن بود. باید دید خود طارمی که این مشکل به خاطر او برای پرسپولیس به وجود آمده سال بعد وقتی از جام جهانی برمی گردد حاضر است ایثار کند و در تیم بماند یا خیر؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن مبصر

      قهرمان آسیا میشیم و همه بچه ها هم با کمال میل تمدید میکنن

    • محسن مبصر

      همه بچه ها با افتخار تمدید میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قهرمان

    • بدون نام

      خیر.خیر

    • بدون نام

      زرشک نچایی لنگ

      پاسخ ها

      • *۹* یه پرسپولیسی تعصبی*۹*

        درست صحبت کن کیسه کش لازم نکرده توبیای نظر بدی

    • عشقم پرسپولیس

      بچه ها ی ما باغیرتن و تمدید میکنن کیسه..شما ازته جدول خودتو بکش بالا بعد ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج