جاباما
۶۰۳۷۶۹
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

گوشی Galaxy S۹ سامسونگ، ماژولار خواهد بود

براساس یک شایعه جدید، گلکسی S۹ یک گوشی ماژولار است که تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، قدرت پردازشی آن‌را تأمین خواهد کرد.

وب سایت جی اس ام - محمد جهانی: براساس یک شایعه جدید، گلکسی S۹ یک گوشی ماژولار است که تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، قدرت پردازشی آن‌را تأمین خواهد کرد.
گوشی Galaxy S9 سامسونگ، ماژولار خواهد بود

شرکت سامسونگ، امسال دو گوشی رده‌بالای گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ را به بازار عرضه کرده است اما به‌نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸، محصولات هیجان‌انگیزتری توسط این سازنده معرفی خواهند شد. براساس یک شایعه جدید، شرکت سامسونگ درنظر دارد تا برای سال آینده، گوشی گلکسی S۹ را با طراحی ماژولار عرضه نماید.

عرضه پرچمدار جدید سامسونگ با طراحی ماژولار، بدین جهت حائز اهمیت است که رقیب دیرینه سامسونگ یعنی ال‌جی نیز، پرچمدار ۲۰۱۶ خود یعنی LG G۵ را با طراحی ماژولار عرضه کرده بود؛ هرچند این مدل، به موفقیت چندانی دست نیافت. به همین جهت، باید دید شرکت سامسونگ چه برنامه‎ای برای طراحی ماژولار پرچمدار جدیدش دارد.

شرکت سامسونگ، همچنین به دنبال عرضه پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی S۹ با نسل جدید پنل‎های سوپرآمولد ساخت واحد «دیسپلی» خود است. انتظار می‌رود اندازه نمایشگر گلکسی S۹ و گلکسی S۹ Plus مانند نسل گذشته اشد. علاوه‎براین، چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام قدرت پردازشی گوشی رده‌بالای گلکسی S۹ را تأمین خواهد کرد؛ این تراشه، مبتنی بر معماری ۱۰ نانومتری ساخته خواهد شد و از هشت هسته پردازشی استفاده می‌کند.

البته باید توجه داشته باشید که پرچمدار بعدی سامسونگ، تنها با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه نخواهد شد؛ این سازنده، از تراشه اختصاصی جدیدش در نسخه‎های مختلف گلکسی S۹ استفاده می‌کند و تنها مدل درنظر گرفته شده برای عرضه در بازار ایالات متحده و چین، ممکن است از چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام بهره بگیرد.

امسال نیز، شرکت سامسونگ گوشی پرچمدار گلکسی S۸ را به همراه مدل پلاس آن در دو نسخه با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و اگزینوس ۸۸۹۵ عرضه کرد. همچنین، گلکسی نوت ۸ نیز که به عنوان فبلت رده‌بالای سامسونگ برای رقابت با پرچمداران جدید معرفی شده است؛ در دو مدل با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و اگزینوس ۸۸۹۵ به فروش خواهد رسید. مدل مجهز به چیپ‏ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام تنها در چین و ایالات متحده عرضه می‌شود؛ در حالی‌که نسخه «جهانی» به چیپ‎ست اگزینوس ۸۸۹۵ ساخت سامسونگ مجهز شده است.

درون پرچم‎دار جدید سامسونگ، ممکن است از شش گیگابایت حافظه رم استفاده شود. همچنین، مینگ‌چی کو مدتی پیش اعلام کرده بود که سنسور اثرانگشت در گوشی گلکسی S۹ مانند فبلت گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ در پشت گوشی جای خواهد گرفت. شایعات تازه منتشر شده نیز این مورد را تأیید می‌کند. البته امکان دارد شرکت سامسونگ، حسگر اثرانگشت را به قسمت میانی در پشت گوشی انتقال دهد یا حتی، حسگر اثرانگشت با صفحه‌نمایش گلکسی S۹ و گلکسی S۹ Plus ادغام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج