۶۰۴۰۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مردم نباید در حوادث با چند شماره تماس بگیرند

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در بسیاری از حوادث و مشکلات اضطراری که پیش می‌آید کسی به طور قانونی در کشور مسئول نیست، گفت: هر کسی در هر جای ایران نیاز به کمک اضطراری داشت بتواند نیاز خود را فقط به یک مرجع اعلام کند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه در بسیاری از حوادث و مشکلات اضطراری که پیش می‌آید کسی به طور قانونی در کشور مسئول نیست، گفت: هر کسی در هر جای ایران نیاز به کمک اضطراری داشت بتواند نیاز خود را فقط به یک مرجع اعلام کند.

سید امیر محسن ضیایی درباره همکاری هلال احمر با تشکیلات جدید سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: اینکه ما یک سازمان اورژانس داریم و یک سازمان امداد و نجات؛ و اینکه این‌ سازمانها می‌توانند با هم فعالیت‌های نرم افزاری خود را افزایش دهند امکان پذیر است، اما به نظر بنده ما باید برای این موضوع یک تصمیم کلان بگیریم.

وی در توضیح بیشتر تصریح کرد: اساساً ما باید یک واحد پاسخگویی برای موقعیت‌های اضطراری در همه کشور داشته باشیم زیرا ما فضای خالی زیاد داریم و در خارج از شهرهای ما؛ بسیاری از حوادث و مشکلات اضطراری که پیش می‌آید کسی به طور قانونی مسئول نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: البته درست است که هلال احمر در چنین حوادثی به کمک می‌رود و یک کارهایی را انجام می‌دهد ولی این نیاز دارد یک مسئول قانونی داشته باشد.

ضیایی با تاکید بر اینکه در همه جای دنیا حاکمیت این کار را انجام می‌دهد؛ (پاسخگویی به انواع حوادث مختلف) به نظر می‌آید، ما راهی نداریم جز اینکه یک واحد پاسخگو ایجاد کنیم و اگر هم مجموعه‌هایی که داریم آن مجموعه‌ها با هم متحد شوند و به یک بخش بپیوندند، این ممکن است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: ما باید در کشور بتوانیم مجموعه ای داشته باشیم که پاسخگو باشد برای همه کشور؛ حال بخشی در اورژانس باشد؛ بخشی در هلال احمر یا آتش نشانی یا پلیس. بطوریکه هر کسی در هر جای ایران نیاز به کمک اضطراری داشت بتواند نیاز خود را فقط به یک مرجع اعلام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج