۶۰۴۲۶۱
۲۱ نظر
۵۰۰۶
۲۱ نظر
۵۰۰۶
پ

راز قتل عام خانوادگی خیابان یخچال فاش شد

عامل جنایت خیابان یخچال، مدتها قبل از قتل‌عام خانواده‌اش به دوستش پیامکی داده بود که بررسی این پیامک راز جنایت توسط وی را فاش کرد.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۲۱ دوشنبه سیزدهم شهریور ماه سال جاری وقوع یک جنایت خانوادگی در خیابان شریعتی، خیابان یخچال به کلانتری ۱۲۴ قلهک اعلام شد.

مأموران پس از حضور در محل با اجساد متعلق به یک خانواده سه نفره به نامهای پژمان (چهل ساله)، مینو (سی و شش ساله) و پارسا (دوازده ساله) مواجه شدند که مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد.

کارآگاهان در تحقیقت از خواهر مقتول (مینو) اطلاع پیدا کردند که وی در مراجعه به منزل خواهرش متوجه آثار خون روی نرده‌های دزدگیر خانه خواهرش شده، به مغازه کلیدسازی رفته و مجدداً با کلیدساز به منزل خواهرش آمده است.

خواهر مقتول پس از باز شدن در منزل با اجساد خواهر (مینو)، خواهرزاده‌ (پارسا) و همسر خواهرش (پژمان) روبه‌رو و نهایتاً موضوع به پلیس اطلاع داده شده بود.

خواهر مینو در اظهاراتش با اشاره به اختلاف مینو با همسرش، به کارآگاهان گفت: قرار بود تا امشب (۲۱ شهریور) مادرمان از یک مسافرت اروپایی به ایران برگردد، طبق قرار قبلی با مینو، حدوداً ساعت ۱۴ با تلفن‌همراه مینو تماس گرفتم تا قرار رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) را با هم بگذاریم اما او پاسخگوی تماسهای من نبود، چندین بار و در ساعتهای مختلف با مینو تماس گرفتم اما او پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: سپس با تلفن‌همراه همسر خواهرم (پژمان) تماس گرفتم اما او نیز پاسخگو نبود، با تلفن‌همراه پارسا نیز تماس گرفتم اما او هم پاسخگوی تماسهای من نشد، تا اینکه حدود ساعت ۸:۳۰ شب به منزل خواهرم مراجعه کردم، زنگ خانه را زدم اما کسی در را باز نکرد، خودروهای مینو و پژمان هر دو در پارکینگ ساختمان بود، به پشت در آپارتمان آنها در طبقه دوم (واحد ششم) رفتم، زنگ زدم اما کسی در را باز نکرد، ناگهان متوجه آثار خون روی نرده‌های دزدگیر آپارتمان شدم، می‌دانستم که مینو و پژمان با یکدیگر اخلاف شدید پیدا کردند و حتی خواهرم چندین بار از پژمان درخواست طلاق کرده، ترسیدم و دنبال کلیدساز رفتم.

خواهر مینو افزود: زمانیکه وارد خانه شدیم، همه جا پر از آثار خون بود، جسد مینو و پژمان داخل اتاق خواب افتاده بود و جسد پارسا داخل حمام افتاده بود که با سر و صدای من، همسایه‌ها به طبقه دوم آمده و پس از دقایقی پلیس در محل حاضر شد.

در بررسی صحنه جنایت مشخص شد که عامل جنایت (پژمان) با چاقو همسر و پسر خود را کشته و در نهایت به زندگی خود نیز پایان داده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده جنایت خانوادگی، کارآگاهان مطلع شدند که پدر و مادر پژمان قرار بوده تا از شهرستان به تهران مراجعه کنند، که به سرعت تماس با این دو نفر آغاز شد تا درباره انگیزه ارتکاب جنایت توسط پسرشان از آنها تحقیق شود اما آنها نیز پاسخگوی تماسها کارآگاهان و دیگر اعضای خانواده‌شان نبودند.

کارآگاهان در ادامه، با شناسایی دفتر کار پژمان در منطقه پاسداران، صبح روز سه شنبه چهاردهم شهریور ماه به این محل مراجعه و پس از ورود به داخل دفتر کار پژمان با اجساد پدر و مادر وی، در حالیکه آنها نیز با چاقو مورد اصابت قرار گرفته بودند، مواجه شدند.

در بررسی تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر ورود پدر و مادر پژمان به داخل ساختمان شدند که پژمان نیز آنها را همراهی می‌کرد و مشخص شد پس از دقایقی، پژمان به تنهایی از ساختمان خارج شده است.

تحقیقات درباره انگیزه قاتل در دست بررسی بود که یک پیامک راز این قتلها را فاش کرد.

محمد شهریاری؛ درباره علت و انگیزه عامل جنایت درباره قتل اعضای خانواده‌اش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم گفت: پس از تشکیل پرونده قتل و آغاز تحقیقات درباره علت این جنایت، کارآگاهان به بررسی تلفن‌همراه پژمان پرداختند که مشخص شد وی مبلغ زیادی (حدود ۶ میلیارد تومان) بدهی داشته است، وی مدتها قبل از حادثه، به یکی از دوستانش که در خارج از ایران زندگی می‌کرد پیامکی داده و اعلام کرده بود که چندین میلیارد تومان بدهی دارد و اگر نتواند این بدهی‌ها را پاس کند، دست به اقدام عجیبی می‌زند و همه را از کارش شگفت زده می‌کند.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران خاطرنشان کرد: این پیامک دست به دست چرخیده و به دست همسر مقتول (مینو) رسیده بود همچنین در تحقیقات مشخص شد که عامل جنایت، پدر و مادرش را بسیار دوست داشته و به آنها ابراز علاقه می‌کرده است اما ظاهراً به این دلیل که می‌ترسیده تا بدهکاران پس از مرگش سراغ خانواده‌اش بروند مرتکب قتل آنها شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان به اون هایی که بدهکار چی میش .لقمه بزرگ از دهان برداشتند عاقبت نداره

    • بابک

      عجب کار احمقانه ای کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من یکی دو سال پیش به قصد خودکشی رفتم روی ریل قطار خوابیدم که خودکشی کنم اما از شانس بد من چند کیلومتر آنطرف تر ریل قطار خراب شده بود، تا غروب قطار نیامد من هم که هوا خیلی سرد بود گفتم که اگه زیاد بمونم از سرما و گرسنگی، میمیرم این بود که نمردم، اگه قطار می اومد و می مردم پشت سر من هم بد و بیراه می گفتن،!! حالا موندم دوباره اقدام کنم یا نه!!

    • بدون نام

      احمق نفهم خودت میکشتی فقط . برو جهنم آتیشت بزنن

    • اریایی

      روانی.....خوب فوقش تا ابد زندان میرفته..دیگه چرا عزیزانت روکشتی..واقعا به خیالش هنر بوده کارش...

    • بینام

      چطوری ۶میلیاردبدهکارشده حتما چیزی خریده ۰خب عزیز دلم اون چیزایی که خریده بودی میفروختی بدهیتو میدادی این همه آدم بی گناه روکشتی که طلبکارنیادسراغشون ۰خدالعنت کنه کسانی که چشم وهمچشمی زندگی میکنن قبلا ده نفرادم تو یک اطاق زندگی میکردن واین چیزانبود الا ن نفرنون شب نداره بخوره میره وسایل آنچنانی میخره که نفرات که میان پیششون مان ومبهوت بشن واین باعث بدهکاری میشه باعث قتل میشه ۰توروخداصداوسیما توفیلمهاتون بیایید از خونه های کوچک وسایل بی زرق وبرق استفاده کنید همین شماهاهستید که پدرماهارودراوردید ۰زنها شب این وسایلای شیک رومیبینن فردااز شوهربدبخت که هیچی نداره طلب میکنه ۰خدایاخودت به دادبرس

    • بدون نام

      هر که بامش بیش برفش بیشتر...!!!

    • طوطی

      فاجعه است
      هنگ کردم بخدا

    • sara

      عجب.خدایااااااا من 4 میلیون بدهکارم مواظب باشیدا

    • محمود رضا

      حالا علم بهتر است یا ثروت؟

      پاسخ ها

      • سمر تک پر

        علم همیشه بهتره
        ادم ثروت مند بیشعور بی عقل آدمکش و قاتل به چه دردی میخوره

      • بدون نام

        سمر تک!! قبلاً بهتر بودی اگه میدادی شاکی نمیشدی چی چی شده که هوار و داد می زنی انگار ماهیچه گرفتی خوب از اول میگفتی نه این کولی بازی چیه دیگه اسمت را عوض کردی که چی بشه حداقل اون مهربانی تو حفظ کن درسته مدتی ندیدمت میام دوباره خدمت شما نگران نشو حالا راست حسینی بگو که چی شده عصبی شدی، تو که اینطوری نبودی سخت تر از این را تحمل میکردی شاید بخاطر لذت کار آه و ناله میکنی چیزی نشده همه را کشته ولی راست میگی این خواهره مشکوک میزنه، چراکه اول همسایه ها یا پلیس را خبر نکرده سخت بوده یه چیزیه بوده که کلیدساز آورده، این دوره اعتماد به هیچی نیست این مهندس همه را در دفتر و تو خونه کشته، خون چی، و کجا بود؟؟ حرکت خواهره بو داره، شما درست میگی خداوکیلی پوزش میخوام

      • بدون نام

        سمر جان اگه قبول کنی این نامی که انتخاب کردی برای خودت، معنی خوبی نداره، من از سر حقیقت و دوست خواهی میگم خودت هم یه کم فکر کن، تک پا معنب خوبی نیسن مثلاً ببخشیث میگن فلان کس تک پر است یعنی فاحشه علنی میست بعضی ها را خیلی کم راه میده، این را برای خودت میگم شاید معنی. تک پر را نمیدانید، ببخشید

    • محمدرضا بختیار

      واقعا بازپرسهای این پرونده ساده ترین راه حل را بر گزیدند اول اینکه بدهی به یک نفر بوده اون کیه؟خواهر مقتوله بر اساس کدوم عقل سلیم اقدام به باز کردن در کرده است؟اگر خون دیده بود چرا به جای کلید ساز پلیس را در جریان نگذاشته بود و اون ادمی که اقدام به کشتن کرده چه لزومی داشته رد خون به جا بذاره شاید خواهره اومده اثر انگشتش را پاک کنه بعد صدای بچه و زنش را چطور کنترل کرده که کسی صدایی نشنیده چون هم زمان نکشته که و هزارتا اما واگر دیگر؟

      پاسخ ها

      • سمر تک پر

        جناب پوآرو
        طرف پدر مادرشم کشته از طریق دوربین های شرکت دیدن که تنها خارج شده

    • محمدرضا بختبار

      سمر تک پر برو با بچه ها بپر کلاس چندی من اسمم بالای نظرم هست و صرفا این یک نظر هستش چرا به شما فشار وارد شده کسی که چنین قتل هایی انجام دهد یعنی از لحاظ روانی گنجایش پذیرش و دیدن کسی را ندارد و مبتلا به جنون انی شده ایا از اطراف محل کارش در این مورد تحقیق شده و چرت نگو دیدن تنها خارج شده ندیدند کسی کشته شده یا نه؟شک نکن قاتل از نزدیکان این خانواده بوده چاقو به جز رگ گردن دیگه بصورت انی کسی را نمی کشه

      پاسخ ها

      • سمر تک پر

        نتونستی بفهمی من چی نوشتم .خودت کلاس چندی جناب پو ارو ...
        کمیسر میشدی بهتر نبود؟

      • بدون نام

        اولا اونا تو بودن ببرون خون چط کار میکرد که خواهره دیده خوب چرا اول همسایه ها رو صدا نکرده چرا به صدو ده زنگ نزده چرا قفل ساز اورده چقدر تو خونه بوده چیکار داشته بعدا اژیر صداشو بلند کرده همسایه ها بشنوند ایا بفل ساز اؤجا بوده خلاصه بو داره طلب کاره کجاست شش ملیارد خوب بخیر گذشته پدر و مادر و خواهر و شوهر خواهرو بچه های خواهرو کلا میراث خور ها به رحمت خدا رفتن رو حشون شاد

    • بدون نام

      ی کن عجیبه. بخاطر بدهی مادر پدر زن و بچه و خودتو انقد راحت با چاقو بکشی

    • شراره

      پدر و مادر مرد خانواده از شهرستان اومده بودند چند روزی خونه پسرشون بمونن ... از طرفی هم پدر و مادر زن خانواده از فرنگ تشریف فرما شده بودن
      به من چه مربوط که خانواده ات بدون هماهنگی اومدن کور نیستی که پدر و مادر من بعد از چند سال از خارج اومدن و من باید به اونها رسیدگی کنم و ال و بل مرد بیچاره هم که گوشش از شنیدن این حرفها پر شده بود همه شونو نابود کرد تا خیالش راحت بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوه چه قوه تخیل داری. خدا به داد شوهرت برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج