جاباما
۶۰۴۴۰۴
۱ نظر
۵۲۶۹
۱ نظر
۵۲۶۹
پ

مشکلی که عروسک آنابلا برای قطارهای تایوان به وجود آورد؛

عروسک شرور فیلم آنابلا در قطارهای تایوان

شرکت برادران وارنر پس از این ماجرا عکس مذکور را از صفحات رسانه های اجتماعی خود حذف کرده و گفته اند که این عکس ها توسط شخص ثالث ارائه شده است و کمپانی مستقیم در تولید این عکس ها نقشی نداشته است.

وبسایت تابناک باتو: شرکت خصوصی راه آهن شهری در تایوان برای سوار کردن مسافر غیر مجاز در یکی از قطارهایش به کمپانی فیلم سازی برادران وارنر شکایت کرد.

مسافر مورد سؤال Annabelle بود؛ عروسک شرور از فیلم ترسناک آمریکایی Annabelle: Creation که در اواخر ماه جاری در سینماهای آن کشور بر روی پرده خواهد رفت.
عروسک شرور فیلم آنابلا در قطارهای تایوان

بنا بر گزارش United Daily News، شرکت High Speed Rail (HSR) تایوان پس از دیدن تصاویری در صفحه فیس بوک کمپانی Warner Bros از عروسک آنابلا که در یکی از قطارهایش گرفته شده بود، به این کمپانی شکایت کرد.

چای جون فانگ، سخنگوی کمپانی HSR اظهار داشت: عروسک مقررات شرکت HSR را نقض کرده، چون هر که مایل به فیلمبرداری یا گرفتن عکس برای مقاصد تجاری در قطارهای این شرکت باشد، ابتدا باید فرم درخواست رضایت نامه را تکمیل کند و با رضایت شرکت فیلمبرداری را انجام دهد.

عروسک شرور فیلم آنابلا در قطارهای تایوان

شرکت برادران وارنر پس از این ماجرا عکس مذکور را از صفحات رسانه های اجتماعی خود حذف کرده و گفته اند که این عکس ها توسط شخص ثالث ارائه شده است و کمپانی مستقیم در تولید این عکس ها نقشی نداشته است. به گزارش تایوان نیوز، تیم حقوقی شرکت برادران وارنر شروع به حل و فصل مسأله کرده است.

گفتنی است، بازتاب مخاطبان رسانه های اجتماعی راجع به این خبر بسیار دوگانه بوده و برخی حق را به شرکت خصوصی قطار داده اند و برخی دیگر از کمپانی برادران وارنر طرفداری کرده اند.

این در حالی است که رخ دادن این اتفاق در ماه قبل در یکی از قطارهای کشور مالزی با آغوش باز از طرف کمپانی راه آهن شهری مالزی پذیرفته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیداbjb

      خیلی فیلم باحالیه هم یک هم دو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج