۶۰۴۴۹۰
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

آقای رئیس جمهور! معلمان را در‌یابید

نماینده مردم چالوس در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت:آقای رئیس جمهور معلمان را دریابید و به بودجه آموزش و پرورش توجه جدی کنید.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم چالوس در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت:آقای رئیس جمهور معلمان را دریابید و به بودجه آموزش و پرورش توجه جدی کنید.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه ۲ مهر) در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس، با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل، خطاب به روحانی اظهار داشت: از سخنان سنجیده و اثرگذار شما در سازمان ملل و موضع محکم و همراه با بیان پیام‌های صلح و دوستی و در عین حال کوبنده و مقتدرانه تشکر می‌کنم.

وی افزود: سخنان شما در سازمان ملل پاسخی مناسب در قبال سخنان کم ارزش ترامپ تاجر و ضد برجام بود؛ ترامپی که هنوز نمی‌داند که سازمان ملل مکانی برای دیپلمات‌ها و ارائه دیدگاه‌ها به زبان دیپلماسی، نرم و برای آرامش و صلح جهانی است. او حتی به جایگاه این سازمن هم احترام نگذاشت و با زبان تهدید و زور مشق شبی را که با نتانیاهو تنظیم کرده بود را قرائت کرد.

نماینده مردم چالوس در مجلس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به حضور و سخنان رئیس جمهور در یکی از مدارس تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: آقای رئیس‌جمهور شما در سخنان خود به مسائل مهم و مشکلات آموزش و پرورش نپرداختید. سقوط آموزش و پرورش سقوط یک ملت است نادیده گرفتن معلم به عنوان رکن اصلی تعلیم و تربیت سقوط یک کشور است.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور معلمان را دریابید، معوقات معلمان را بپردازید و به بودجه آموزش و پرورش توجه جدی کنید.

نماینده مردم چالوس در مجلس در پایان نطق خود خطاب به جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و محمد مهدی زاهدی، گفت: کار تحقیق و تفحص این هیئت به درازا کشیده است و یک میلیون معلم نگران و منتظر نتیجه تفحص شما هستند تا بدانند چه بلایی بر سر صندوق و بانک سرمایه آمده است، لطفا درنگ نکنید و نتیجه تفحص را به معلمان و مردم اعلام کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ان شاالله ، گوش شیطان کر....مطالعه و کار معلم در خانه ، اصلا دیده نشد و دیده نخواهد شد....آن نماینده ی محترم هم محبت کرده حرفی زده ولی مجلس محترم و روسای جمهور محترم ، هرگز قدم بنیادی برای معیشت معلمان برنداشتند ماحصل این کار ، اوضاع فرهنگی است که مشاهده می شود......

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد!!!!!

    • آموزگار

      معلم کیلویی چند ؟

    • محسن

      آقای رئیس جمهور ""کــــــــــــارگـــــــــران ""را دریابید .....

    • ایرانی

      آقای رییس‌جمهور مثل اینکه نوبت به بازنشستگان کشوری رسیدامروز۲ مهرماه هنوزان اندک حقوق بازنشستگی راواریزنشده آقای روحانی مالکان عدم پرداخت حقوق راجهت پرداخت اجاره خانه رانمیپذارن.ایاتابه حال شرمنده اطرافیان شدید نه نشدید مسولیتی هیچوقت کمبودی نداشتن که به فکرکارگران بیکار وبازنشتگان باشد چون شکم سیر خبرازگرسنه ندارد

    • کارگر

      آقای رئیس جمهور لطفا به کارگرانی که ۱۲ ساعت از روز رو کنار کوره های ذوب می ایستن و درجه حرارت۱۸۶۰ رو تحمل میکنند رسیدگی کنید ،، من و همکارانم‌ واسه خودکفایی کشورمون از دل و جون مایه میزاریم اما چشم بینایی نیست ما رو ببینه ،، به کی قسمتون بدم به امور مردم مخصوصا کارگران رسیدگی کنید لطفا یادتون نره قبل از انتخابات چه قول و وعده هایی دادید

    • نیرو شرکتی

      اقای رییس جمهور به نیروهای شرکتی که درشبکه مخابرات هرمزگان تو بدترین شرایط کار میکنن با حقوق اداره کاری توجه ای ب ماهم بکنید. چرا همه قشر فقط به فکر معلما هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب البته حرف مفت مالیات نداره،شما اگر مشکل داری که حتما هم داری و حق داری اعتراض کنی دیگه چه کار به معلم ها داری.شما که دهنتو باز میکنی میگی همه به معلم توجه دارند!!میدونی معلم ها از آذر پارسال ریالی حق التدریس نگرفتن؟

    • بدون نام

      دلتان خوشه انتخابات تمام شده کی به فکر بازنشسته ومعلم و کارگر ه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج