جاباما
۶۰۴۴۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

این ده نفر؛ بمب‌های احتمالی تابستان ۲۰۱۸

فصل نقل و انتقالات تابستانی در حالی به اتمام رسید كه نیمار و امباپه چهره‌های شاخص آن بودند و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب این دو میلیون‌ها پوند خرج كرد.

خبرورزشی: فصل نقل و انتقالات تابستانی در حالی به اتمام رسید كه نیمار و امباپه چهره‌های شاخص آن بودند و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب این دو میلیون‌ها پوند خرج كرد. با این حال نام‌های بسیاری همچون الكسیس سانچس و فیلیپه كوتینیو بودند كه در نهایت جایی نرفتند و به خاطر قراردادی كه داشتند مجبور شدند در تیم‌های خود ماندنی شوند اما باید گفت هستند بازیكنان بزرگی كه قراردادشان امسال تمام می‌شود و انتظار می‌رود در تابستان آینده هركدام با انتخاب تیم‌های جدید سروصدای زیادی در رسانه‌ها به پا كنند. بازیكنانی كه تعدادشان به اندازه یك تیم فوتبال می‌شود.

جان لوئیجی بوفون

دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس همیشه ادعا می‌كرد در پایان جام جهانی‌ ۲۰۱۸ روسیه برای همیشه دستكش را از دستش بیرون می‌آورد. با این وجود انتظار می‌رود بوفون كه همچنان از آمادگی بالایی برخوردار است فوتبال خود را در آمریكا و یا حتی چین ادامه دهد تا بتواند در این سال‌های آخر برای خودش كسب درآمد كند.

رافینیا

دفاع راست بایرن‌مونیخ در تابستان ۲۰۱۸ بازیكن آزاد خواهد بود و راحت‌تر می‌تواند به بررسی پیشنهاداتش بپردازد. اگر بایرنی‌ها او را با یك قرارداد خوب در آلیانس نگه ندارند آن وقت باید منتظر حضورش در یك تیم بزرگ دیگر باشیم.

جورجیو كیلینی

معمولاً از ایتالیایی‌ها به عنوان بازیكن وفادار یاد می‌شود اما رفتن لئوناردو بونوچی به میلان باعث شد چنین ادعایی رد شود. كیلینی یكی از آن بازیكنانی است كه به زودی قرارداش منقضی می‌شود و اگر پیشنهاد مالی خوبی از یوونتوس دریافت كند بعید نیست راه هم‌تیمی سابقش را در پیش بگیرد.

لوك شاو

مصدومیت‌های گاه و بی‌گاهی كه سراغش آمد باعث شد جایگاهش را در تركیب اصلی شیاطین سرخ از دست بدهد و نیمكت‌نشین دالی بلیند شود. شاو می‌تواند تا پایان جام جهانی‌ روسیه و اتمام قراردادش صبر كند و بعد با خیال راحت تیم جدیدش را انتخاب كند.

آندرس اینیستا

دیگر نه بازیكن جوان دیروز است و نه كارایی گذشته را دارد. هیچ بعید نیست بارسلونا در پایان فصل قرارداد آندرس را تمدید نكند و به او اجازه دهد به تیم دیگری برود. به هرحال بارسلونا در حال عوض كردن نسل است و اینیستا نیز دیر یا زود به سرنوشت دوستش ژاوی دچار خواهد شد.

آندر اررا

كم و بیش مورد توجه ژوزه مورینیو قرار دارد و برای یونایتد بازی می‌كند. اره‌را ۲۸ ساله اما اگر پیشنهاد مالی قابل توجهی در پایان فصل دریافت نكند آن وقت منچستر را به مقصد تیم دیگری ترك خواهد كرد. البته اگر منچستری‌ها او را در لیست مازاد قرار ندهند.

لیونل مسی

هنوز به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسایی‌ها واكنشی نشان نداده و دست نگه داشته تا اوضاع بارسا و به خصوص انتخابات پیش‌روی مدیریت باشگاه را ببیند. اگر داستان آن‌طور كه مسی بخواهد پیش نرود و دوباره بارتومئو ریاست باشگاه را عهده‌دار شود، رخ دادن گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال غیرمحتمل نخواهد بود.

مسعود اوزیل

اگرچه در این تابستان از هیچ تیم خاصی پیشنهاد جدی نداشت (كه شاید دلیلش به داشتن قرارداد با آرسنال برمی‌گردد) اما با اتمام قراردادش مجدداً مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار خواهد گرفت. برای یك پلی‌میکر همیشه پیشنهادات خوب وجود دارد، به خصوص اینكه اگر آن بازیكن اوزیل باشد.

ایسكو

تا فصل قبل به دلیل اینكه زیاد مورد توجه زین‌الدین زیدان قرار نمی‌گرفت معترض بود. با شروع فصل جدید اما در كنار ماركو آسنسیو برای رئال هنرنمایی می‌كند و در تیم ملی اسپانیا هم جایگاه ثابتی برای خودش دست و پا كرده است. ایسكو شاید از رئال جدا نشود اما قرارداد جدیدی كه سال آینده می‌بندد بدون تردید هنگفت خواهد بود.

الكسیس سانچس

بدش نمی‌آمد امسال از آرسنال جدا شود و به منچسترسیتی یا تیم سابقش بارسلونا برود اما مخالفت آرسنالی‌ها باعث شد یك فصل از لیگ قهرمانان اروپا دور بماند. سانچس در عوض تابستان آتی با خیال راحت از این تیم جدا می‌شود و پولش را تمام و كمال دریافت می‌كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج