جاباما
۶۰۴۵۱۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هزینه تعمیرات آیفون افزایش پیدا کرد

اپل در طراحی جدیدترین آیفون‌های خود، بسیار خوب ظاهر شده و توجهات بسیاری را به خود معطوف کرده، اما ظاهراً همراه با این طراحی زیبا، هزینه تعمیرات آیفون ها را نیز افزایش داده است.

وب سایت کلیک: اپل در طراحی جدیدترین آیفون‌های خود، بسیار خوب ظاهر شده و توجهات بسیاری را به خود معطوف کرده، اما ظاهراً همراه با این طراحی زیبا، هزینه تعمیرات آیفون ها را نیز افزایش داده است.
هزینه تعمیرات آیفون افزایش پیدا کرد

پنل پشتی آیفون ۸ و آیفون +۸ شیشه‌ای و براق است که در نوع خود طراحی بسیار شیکی دارد. اما ظاهراً در صورت شکستن این پنل شیشه‌ای، برای تعمیر آن، کاربران باید هزینه‌ای گزاف پرداخت کنند.

هزینه تعمیر صفحه‌نمایش آیفون حدوداً ۲۹ دلار است. بسیاری از علاقه‌مندان این برند محبوب گمان می‌کردند هزینه تعمیر پنل پشتی این دو مدل نیز با هزینه تعمیر صفحه‌نمایش آن‌ها یکسان است؛ اما اپل طی بیانیه‌ای اعلام کرد هزینه تعمیر این دو به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و هزینه تعمیر پنل پشتی این دو مدل با احتساب مالیات حدوداً ۹۹ دلار است.

شرکت اپل اعلام کرده برای تعمیر صفحه‌نمایش آیفون دو گروه قیمتی در نظر گرفته شده که بنابر انتخاب جنس شیشه آن، قیمتی معادل ۲۹ و ۹۹ دلار دارد. پس از این بیانیه، قیمت تمام شده تعمیر آیفون ۸ و آیفون +۸ به ترتیب ۳۴۹ و ۳۹۹ دلار شد. گفته می‌شود، +AppleCare مبلغ ۱۲۹ دلار برای آیفون ۸ و ۱۴۹ دلار برای آیفون +۸ دریافت می‌کند و در ازای آن گارانتی به مشتریان خود می‌دهد.

لازم به ذکر است؛ تاکنون هزینه تعمیر صفحه‌نمایش و پنل پشتی آیفون X اعلام نشده اما شرکت اپل مبلغ ۱۹۹ دلار برای ارائه وارانتی از مشتریان خود دریافت می‌کند. با توجه به این مبلغ باید منتظر هزینه بالای تعمیر این مدل آیفون باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج