۶۰۴۵۶۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

لو رفتن تاکتیک برانکو؛ مثل فصل شانزدهم

برانکو قصد دارد اینبار هم همانند فصل شانزدهم که تیمش با برنامه تاکتیکی موفقی توانست حریفان را از پیش رو بردارد برابر الهلال عربستان قرار گیرد.

ورزش سه: سرمربی کروات سرخپوشان که اکنون توانسته پرسپولیس را در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار دهد، به دنبال تکمیل ماموریت بزرگ خود در فصلی است که می‌تواند پایان آن ماجراهای زیادی را به همراه داشته باشد.

پرسپولیس این روزها بزرگترین حاشیه و نزدیک به بحران را پشت سر می‌گذارد و از خوشبختی برانکو است که بازیکنان حداقل تا حد زیادی بی توجه به این مساله به دنبال موفقیت بزرگتر با تیم هستند. سرمربی کروات سرخپوشان که مرحله ابتدایی با خوش شانسی و البته پا پس نکشیدن شاگردانش تا لحظات آخر توانست به عنوان تیم دوم صعود کند، در دیدار برابر لخویا بعد از اینکه از موقعیت‌های پرشمار خود در استادیوم آزادی نتوانست به پیروزی دست یابد، در بازی برگشت تاکتیک دفاعی‌تری را در نظر گرفت که حاصل آن یک پیروزی شیرین و دریافت مجوز صعود به جمع هشت تیم بود.

برانکو در بازی مقابل الاهلی عربستان در بازی رفت در دقایق ابتدایی فرسنگ‌ها دور از کیفیت همیشگی خود بود و همین نیز عاملی شد تا با دو گل از حریف عقب بیفتد و در ۳۰ دقیقه پایانی اما توفان آنها بازی را به تساوی بکشاند. در بازی برگشت اما برانکو به فلسفه بازی تهاجمی همیشگی خود بازگشت تا در همان دقایق ابتدایی ضمن اینکه از حریف پیش بیفتد، چند موقعیت خطرناک نیز از آن خود کردند. اتفاقی که باعث شد عملا خط حمله خطرناک الاهلی بیکار بماند. اما در ادامه اخراج کمال کامیابی نیا برنامه آنها را برهم زد تا با یک یار کمتر رو به بازی تدافعی و پرس شدید بیاورند. چیزی که طی فصول اخیر توانسته بود نقطه قوت و وجه تمایز آنها نسبت به رقبای داخلی‌شان باشد. پرسپولیس در نهایت با همین عامل نیز توانست الاهلی را از پیش رو بردارد و اکنون برابر الهلال عربستان باید در نیمه نهایی قرار گیرد.

سرمربی کروات سرخپوشان اکنون به طور قطع سه بازیکن اصلی و ستاره تیمش را در مرحله رفت نیمه نهایی در اختیار نخواهد داشت. محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی، سه بازیکن از سه پست حساس این تیم به دلیل محرومیت قادر به همراهی در این دیدار نیستند تا برانکو دست به عصاتر برابر الهلال قرار گیرند.

برانکو به نظر می‌رسد برای این دیدار نیز بازی فیزیکی و پرس شدید را در نظر گرفته تا در غیاب عناصر تدافعی و تهاجمی‌اش به نتیجه دلخواه نزدیک شود. در اولین تمرین در اردوی امارات نیز بیشتر آیتم‌ها مربوط به اجرای این پروسه بود و بازیکنان با تعداد نفرات زیاد به دنبال پرس روی بازیکن صاحب توپ بودند.

الهلال ستاره‌های خطرناک و تاثیرگذاری در اختیار دارد که غفلت از آنها می‌تواند دردسر بزرگی برای پرسپولیس شکل دهد و بر همین اساس برانکو قصد دارد ابتدا با بستن راه‌های نفوذ حریف آبی‌پوش با تکیه بر توانایی نفراتی چون فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشاو علیپور به ضربه نهایی نیز فکر کند.
لو رفتن تاکتیک برانکو؛ مثل فصل شانزدهم
لو رفتن تاکتیک برانکو؛ مثل فصل شانزدهم
لو رفتن تاکتیک برانکو؛ مثل فصل شانزدهم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد خوزستان اهواز

      لو بره هم حریف میطلبیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج