۶۰۴۵۷۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

غلامپور: نگران نباشید علی آقا قوی و سالم است

شادی های جالب توجه بهزاد غلامپور و علی دایی کماکان سوژه جذابی برای رسانه ها است و حتی اخبار حاشیه ای درباره این شادی های منحصر به فرد نیز به گوش می رسد.

ورزش سه: شادی های جالب توجه بهزاد غلامپور و علی دایی کماکان سوژه جذابی برای رسانه ها است و حتی اخبار حاشیه ای درباره این شادی های منحصر به فرد نیز به گوش می رسد. سایپا در دقیقه ۹۱ پیروزی را با شکست برابر پارس جنوبی تعویض کرد تا شادی بعد از گل کادرفنی سایپا تبدیل به اعتراضات به تصمیم داوری شود.

بهزاد غلامپور دستیار علی دایی در کادرفنی سایپا ابتدا درباره شرایط این تیم گفت:« همه چیز خداراشکر خوب است فقط یک مقدار بدشانسی آوردیم. تیم ما جوان است و زمان می برد تا به شرایط ایده آل برسد با این حال ما نمایش خوبی تا این هفته از لیگ داشته ایم.»

مربی دروازه بانان سایپا درباره شرایط دروازه بانان این تیم و محمدرضا اخباری گفت:« حرف و حدیث همیشه زیاد است اما تمام دروازه بانان گل می خورند. به نظر من محمدرضا اخباری یکی از بهترین دروازه بانان ایران است.»

او درباره سطح دروازه بانی در باشگاه های ایران گفت:« ما دروازه بان های جوان خیلی خوبی داریم، بازی های سطح بالایی برگزار می شود.» غلامپور همچنین درباره علیرضا بیرانوند هم گفت:« علیرضا بیرانوند فنی اش خیلی خوب است. خب هر دروازه بانی گل می خورد اما وقتی سرمربی تیم ملی او را انتخاب کرده یعنی بهترین است.»

غلامپور همچنین درباره مشکلات داوری و پنالتی دقیقه ۹۱ بازی برابر پارس جنوبی گفت:« آن صحنه اصلا پنالتی نبود، حتی کارشناس داوری هم در تلویزیون گفت که داور نباید پنالتی می گرفت. متاسفانه تصمیمات اشتباه یک داور با سرمایه یک مجموعه بازی می کند و یک سوت اشتباه می تواند زحمات یک تیم را به هدر بدهد. من خواهشم این است که داورها بیشتر تلاش کنند تا حق تیمی پایمال نشود.»

اما یکی از اخبار جالب تیم سایپا مربوط به خوشحالی های بهزاد غلامپور و علی دایی است و حتی این خبر منتشر شد که علی دایی به دلیل کمردرد از بهزاد غلامپور خواسته که خوشحالی هایش را تعدیل کند و البته این اتفاق رخ نداد و غلامپور باردیگر و در زمان گل سایپا به پارس جنوبی در حین خوشحالی با پرشی بلند روی شانه های دایی پرید. بهزاد غلامپور در این باره می گوید:« علی آقا ماشاالله آنقدر قوی و محکم است که مشکلی برایش پیش نمی آید. علی آقا ماشالله خیلی سالم و سرحال است اما حتی اگر درد هم داشته باشد بازهم من همینطوری خوشحالی م را با ایشان تقسیم می کنم.»

دروازه بان سابق تیم ملی که چندی قبل با مشکل بیماری فرزندش سیاوش روبرو شده بود درباره شرایط اینروزهای پسرش گفت:« خداراشکر سیاوش شرایط خوبی دارد و دوره درمان را می گذراند. او با تیم امید سایپا قرارداد بسته و با خودمان تمرین می کند.»

او در انتها درباره میزان علاقه علی دایی به خودش و این که معمولا در کادر فنی تیم های دایی است گفت:« علی آقا خیلی آدم خوبی است و خیلی به من لطف دارد. من هم واقعا به ایشان علاقه دارم و خوشحالم که با ایشان کار می کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهزاد غلامپور هیچ وقت برا ایران دروازه بان نشد....

    • باریش

      من هم بهزاد غلامپور و هم علی دایی رو دوست دارم

    • بدون نام

      کمی در مورد گل کازیوشی میورا هم توضیح بده.
      انتخابی جام جهانی 94

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج