۶۰۴۸۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیره روزی‌های مربی ایرانی در بوندس‌لیگا

الکساندر نوری، مربی ایرانی‌الاصل وردربرمن، بر خلاف ‌سال گذشته روزهای سختی را تجربه می‌کند. او در بدبینانه‌ترین حالت هم فکر نمی‌کرد با اعتراض تند هواداران تیم آلمانی بدرقه شود و جایگاهش را در خطر ببیند.

شهروند: الکساندر نوری، مربی ایرانی‌الاصل وردربرمن، بر خلاف ‌سال گذشته روزهای سختی را تجربه می‌کند. او در بدبینانه‌ترین حالت هم فکر نمی‌کرد با اعتراض تند هواداران تیم آلمانی بدرقه شود و جایگاهش را در خطر ببیند.
حسرت ٦ هفته‌ای برای برد
اوضاع برای پرطرفدارترین تیم شمال آلمان چندان خوب پیش نمی‌رود. وردربرمن بعد از ثبت رکوردهای جاودانه با مربی جوان و ایرانی‌الاصل خود در فصل گذشته، طرفدارانش را امیدوار کرده بود که امسال دوباره در بین مدعیان اصلی قرار می‌گیرد اما در ٦ هفته ابتدایی بوندس‌لیگا صاحب سه تساوی و سه شکست شده تا در انتهای جدول دست و پا بزند. بعد از تساوی بدون گل وردربرمن مقابل فرایبورگ، این تیم همچنان در حسرت برد می‌سوزد و رسانه‌های آلمانی از احتیاط و ترس الکس انتقاد می‌کنند. او در پایان هفته ششم با سوت و اعتراض هواداران به سمت رختکن روانه شد تا زنگ خطر برایش به صدا درآید.
اعتراض به احتیاط نوری
سایت kreiszeitung آلمان، اعتراض هواداران برمن به نوری را بعد از تساوی بدون گل عجیب می‌داند. این سایت معتبر آلمانی در ادامه تحلیل خود از حال و روز بحرانی برمن‌ها، سرمربی ایرانی‌الاصل این تیم را مقصر اعلام کرده است: «نوری بیش از حد محتاط شده چون بازیکنان مهمی را به علت مصدومیت از دست داده و اوضاع برایش خوب پیش نمی‌رود. شاید شور، انگیزه و شجاعت بتواند شرایط را برای تیمش تغییر دهد ولی او در ابتدا باید حرفه‌ای‌گری داشته باشد. او یک‌سال پیش هدایت تیم را برعهده گرفت و ریسک‌ها و تصمیمات عجیبی در این مدت داشت.» توماس دلانی، ‌هافبک وردربرمن می‌گوید که ترس شکست‌نخوردن به جان بازیکنان افتاده و روحیه برد و جاه‌طلبی در آنها خاموش شده است. چند هفته‌ای می‌شود که فوتبال ترسوی الکس مورد بحث و بررسی قرار گرفته، اما هنوز هیچ تحلیلگری به نتیجه قطعی در این‌باره نرسیده است.
پیروزی تنها راه نجات الکس

نویسنده سایت معتبر kreiszeitung اطمینان دارد که هواداران وردربرمن پشت الکساندر نوری را خالی نخواهند کرد و اعتراض آنها در پایان بازی با فرایبورگ چندان هم جدی نیست. این تحلیلگر آلمانی ادامه داده: «شرایط خطرناکی برای وردربرمن ایجاد شده اما هواداران پشت او را خالی نخواهند کرد. قطعا تیم نوری باید نشان دهد ترسی از این‌که بخواهد پیروز شود ندارد مخصوصا در بازی بعد مقابل‌ هامبورگ. این دیدار نوبت تغییر روند است و تنها پس از کسب پیروزی است که نوری می‌تواند نفس راحتی بکشد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج