جاباما
۶۰۴۹۹۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

«کینگزمن» صدرنشین جدید گیشه سینماهای جهان

کمدی جاسوسی «کینگزمن: محفل طلایی» در اولین هفته نمایش به فروش جهانی ۱۰۰ میلیون دلار دست یافت.

خبرگزاری ایسنا: کمدی جاسوسی «کینگزمن: محفل طلایی» در اولین هفته نمایش به فروش جهانی ۱۰۰ میلیون دلار دست یافت.
«کینگزمن» صدرنشین جدید گیشه سینماهای جهان
به نقل از ورایتی، «کینگزمن: محفل طلایی» به کارگردانی «متیو وان» که دنباله‌ای بر فیلم «کینگزمن: سرویس مخفی» محصول سال ۲۰۱۵ است، نمایش خود را در بیش از چهار هزار سالن سینما در آمریکا آغاز کرد و با فروش ۴۰ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم هفته در گیشه آمریکای شمالی نام گرفت و به چند هفته صدرنشینی فیلم ترسناک «آن» پایان داد.

این فیلم که در آن «جولین مور» و «کالین فرث» بازیگران برنده اسکار در کنار «تارون ادگارتون» بازی کرده‌اند،‌ همزمان با سینماهای آمریکا در ۶۴ کشور خارجی نیز به روی پرده رفت و در مجموع فروش ۶۰ میلیون دلاری را در گیشه بین‌الملل به نام خود ثبت کرد تا در مجموع و در هفته نخست اکران ۱۰۰ میلیون دلار فروخته باشد.

فیلم ترسناک «آن» نیز فروش جهانی خود را به مرز نیم میلیارد دلار رساند. این فیلم که هم‌اکنون رکورددار فروش فیلم‌های ترسناک در تاریخ سینمای آمریکاست در آخر هفته میلادی که گذشت، توانست ۳۰ میلیون دلار در گیشه آمریکا و بیش از ۳۸ میلیون دلار در ۵۹ کشورخارجی به فروش خود اضافه کند.

فیلم «آن» به کارگردانی «آندرس موچیتی» درباره یک دلقک ترسناک است و بر اساس رمانی با همین نام از معروف‌ترین آثار «استفن کینگ» ساخته شده است و داستان آن درباره هفت کودک است که در شهر کوچکی با یک قدرت ماورالطبیعه شیطانی رو به رو می‌شوند که در قالب یک دلقک ترسناک به نام «پنی وایز» ظاهر شده است.

اما انیمیشن «فیلم لگوی نینجاگو» محصول کمپانی برادران «وارنر» شروعی ناامیدکننده و پائین‌تر از انتظارت داشت و تنها توانست ۲۱.۲ میلیون دلار در سینماهای آمریکا و ۱.۵ میلیون دلار در ۳۷ بازار خارجی بفروشد.

فیلم «جنگ برای سیاره میمون‌ها» همچنان به لطف اکران در سینماهای چین به فروش خوب خود ادامه می‌دهد و این هفته نیز با اضافه کردن ۱۹.۳ میلیون دلار، مجموع فروش جهانی خود را به رقمی بالغ بر ۴۷۱ میلیون دلار رساند.

فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» نیز فروش جهانی خود را به بیش از ۸۷۴ میلیون دلار ارتقاء داد تا بالاتر از قسمت دوم «نگهبانان کهکشان» (۸۶۳ میلیون دلار) و «زن شگفت‌انگیز» (۸۱۹ میلیون دلار)، پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی سال ۲۰۱۷ تا به امروز باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج