۶۰۵۰۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ انتقال «ال سی» با «سی جی» گوجه‌ای!

باور کنید مدت هاست تصمیم گرفته‌ام در مورد دوران دولت‌های نهم و دهم چیزی دیگر ننویسم، اما خودشان اجازه نمی‌دهند که ما به مسائل دیگر برسیم، چون رئیس سابق بانک مرکزی اعلام کرده که در زمان دولت‌های مهم ودرخشان نهم و....

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

باور کنید مدت هاست تصمیم گرفته‌ام در مورد دوران دولت‌های نهم و دهم چیزی دیگر ننویسم، اما خودشان اجازه نمی‌دهند که ما به مسائل دیگر برسیم، چون رئیس سابق بانک مرکزی اعلام کرده که در زمان دولت‌های مهم ودرخشان نهم و دهم با قایق موتوری پول جابه جا می‌کردیم که نام این مدل مدیریت اقتصادی را «اقتصاد موتوری» می‌نامند، به این صورت که یک پیک موتوری به بانک مرکزی رفته و گفته: «وزارتخونه اقتصاد یه کم پول لازمه» بعد پیتزاها را تحویل داده و بودجه را گرفته و به این روش مسأله جابه جایی پول انجام می‌شده است. در مورد «جاروییدن» صندوق ذخیره ارزی فقط ابهاماتی وجود دارد که آن حجم پول چگونه هاپولیده شده است؟! یعنی جعبه موتور جا نمی شده است. البته اهمیتی هم ندارد، زیرا صندوق ذخیره ارزی یک صندوق بی‌خودی است که بعضی از دولت‌ها که خیلی اقتصاد را جدی گرفته و ناخن خشک بودند و متأسفانه وزیر اقتصادشان اقتصاددان بود و کشتی گیر نبود، مازاد درآمد کشور را به آنجا واریز می‌کردند و دولت بعدی معمولاً می‌آمد و آن پول‌ها را با روش پاکدستی، از سیستم اقتصادی کشور پاک می‌ کرد.

سازمان برنامه و بودجه هم خوشبختانه نداشتیم که جلو بازدهی دولت را بگیرد و خود دولتمردان با روش دور در دور نزدیک درنزدیک نقش مادرخرج را ایفا کرده و یکسری پول‌ها را به نزدیکان خود (مثل استاد میم.ر.خ) و ته مانده‌اش را هم به دورترها (مثل ماجرای مردم و یارانه ها) می‌دادند.

خلاصه با صحبت‌های رئیس اسبق بانک مرکزی نتیجه می‌گیریم که اقتصاد کشور در پارکینگ این سازمان اداره می‌شده به این صورت که موتور وسپا حواله‌های دولت به ملت را رسانده، ارز را با موتور براوو جابه‌جا کرده و با موتور هوندا سی جی گوجه‌ای هم ال سی‌ها را به شرکت تضامنی و تعاونی دایی شاپور و شرکا با مسئولیت محدود(فقط بچاپ!) واگذار می‌کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج