جاباما
۶۰۵۰۳۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

استیلی: پرسپولیس باید خوب دفاع کند و گل نخورد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با دور نیمه نهایی تفاوت دارد.

ایسنا: حمید استیلی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از دیدار فردا (سه‌شنبه) پرسپولیس ایران و الهلال عربستان، اظهار کرد: درست است که این دو تیم در مرحله گروهی با هم بازی کرده‌اند اما بازی در مرحله گروهی تفاوت‌های زیادی با بازی در نیمه نهایی دارد، چرا که در این مرحله یکی از دو تیم باید حذف شود ولی در مرحله گروهی این چنین نبود. فکر می‌کنم دو تیم شناخت خوبی هم از هم پیدا کرده‌اند و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند. الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند عربستانی است اما قاعدتا پرسپولیس هم به دنبال برتری بر این حریف است. با این حال فکر می‌کنم که بازی سختی پیش روی شاگردان آقای برانکو باشد.

او در ادامه‌ به نبود دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس یعنی کمال کامیابی‌نیا و مهدی طارمی اشاره کرد و گفت‌: نبود این دو بازیکن تاثیر زیادی در روند تیم فوتبال پرسپولیس خواهد داشت، چرا که آن‌ها بازیکنان فیکس پرسپولیس محسوب می‌شدند اما به‌ هر حال در نبود این دو بازیکن برانکو نفرات جایگزین را استفاده می‌کند که مطمئنا آن‌ها هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چیزی که مسلم است این است که الهلالی‌ها هم یکی، دو بازیکن در اختیار ندارند که از این حیث وضعیت هر دو تیم برابر خواهد بود اما به‌ هر حال امیدواریم که پرسپولیس فردا با انجام یک بازی خوب و منطقی پیروز میدان باشد، چرا که پتانسیل‌ این کار را هم دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره انجام بازی در امارات، گفت‌: پرسپولیس از میزبانی محروم است و الهلالی‌ها هم نمی‌توانند در زمین خودشان میزبانی کنند. بازی رفت قرار است در امارات برگزار شود اما من امیدوارم که بازی برگشت هم در امارات باشد، چرا که در آن جا ایرانی‌های زیادی هستند که می‌توانند به ورزشگاه بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند. پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که این تیم ابتدا باید تلاش کند مقابل الهلال گلی را دریافت نکند، خاطرنشان کرد: نمی‌شود انتظار داشته باشیم که در فوتبال تیمی ۱۰۰ درصد دفاع کند اما خب قاعدتا ایجاد یک توازن خوب میان حمله و دفاع کمک خوبی به موفقیت تیم خواهد کرد. در بازی فردا هم انتظار همین مساله را داریم که تیم ابتدا خوب دفاع کند تا گلی را دریافت نکند و در ادامه‌ به فکر باز کردن دروازه‌ حریف باشد.

او در پایان تصریح کرد: در دو بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا برانکو با تعویض‌هایش روند بازی را تغییر داده است. این موضوع به خاطر نیمکت خوبی است که در اختیار دارد. اصول تعویض این گونه است که وقتی بازیکنی توانایی‌های خودش را از دست می‌دهد شما با انجام تعویض یار جایگزین را به زمین می‌آورید تا تیم‌تان روند خودش را ادامه‌ دهد. البته گاهی هم به دنبال تغییر تاکتیک هستید که تعویض انجام می‌دهید. با توجه به این که تیم فوتبال پرسپولیس از نیمکت خوبی بهره می‌برد هر بار که تعویضی انجام می‌شود با آمدن بازیکنان تازه نفس روند بازی نیز تغییر می‌کند. امیدوارم که فردا هم بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند و در نهایت تیم فوتبال پرسپولیس پیروز میدان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امعی فرجاص از قشم

      از دقیقه یک گل میخورد وما هم الهلال را تشویق میکنیم دلمان سر نامردی پرس پولیسیها خون است آه منصوریان فعلا که گرفته و به ریشه لنگ خورده

      پاسخ ها

      • حسین

        ای عبالرحمان چکار کردی با این ته جدولی ما .خواست پماد زد سوختگی درجه یکم باخود بیاری .چرا ابروی ایران رو بردی ای العین .(اینو درستش کن برا خودت دعا بکن .ببخشید دوستان ته جدولی رو جواب دادم .اخه مشقاش امروز زیاد بود)خخخخخ

      • ♡پرسپولیسی ام♡

        تشویق کن تا چشت دراد ماهم کار خودمونو میکنیم پرسپولیس هم میبره به کوری چشم حسودا

    • بدون نام

      حیف جواب این طورآدامابدی همه رکوردارازدن ازرونمیرن ته جدول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج