۶۰۵۱۶۶
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

کپی کاری سینمایی تابلو!

کستینگ «تگزاس» از روی دست «خوب، بد، جلف»

کپی کاری در سینمای ایران در مدل های مختلفش همواره بخشی از جریان فیلمسازی را به خود اختصاص داده و سازندگان فیلم های تقلیدی با فراغ بال و بدون واهمه از انگ های رایج به فعالیت مشغولند.

بانی فیلم: کپی کاری در سینمای ایران در مدل های مختلفش همواره بخشی از جریان فیلمسازی را به خود اختصاص داده و سازندگان فیلم های تقلیدی با فراغ بال و بدون واهمه از انگ های رایج به فعالیت مشغولند. این کپی کاری ها زمانی بیشتر به شدت توی ذوق می زنند که از روی دست فیلم های پر فروش و پر تماشاگر صورت گرفته باشند.
کستینگ «تگزاس» از روی دست «خوب، بد، جلف»
به تازگی مسعود اطیابی فیلمی با عنوان «تگزاس» را - که پیش از این «من اینجا چی می خوام» نام داشت! - در برزیل کلید زده که حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی سه بازیگر اصلی آن هستند.
ترکیبی که بلافاصله ذهن را به سمت فیلم «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم خانی می برد که اوایل امسال بیش از ۱۶ میلیارد تومان در گیشه فروخت. ظاهراً سازندگان «تگزاس» در سهل الوصول ترین نمونه از این دست، این سه بازیگر را دوباره در کنار یکدیگر قرار داده اند تا با تکیه بر فرمول امتحان پس داده «خوب، بد، جلف»، گیشه فیلمشان را از همین الان تضمین کنند.
نکته جالب دیگر در این باره استفاده از لوکیشن «من سالوادور نیستم»، دیگر فیلم پر فروش سینمای ایران در سال گذشته یعنی برزیل برای ساخت «تگزاس» است تا برای موفقیت گیشه فیلم محکم کاری بیشتری صورت بگیرد. البته ژانر این فیلم که از ظواهرش کمدی است و داستان سه ایرانی را روایت می کند که در برزیل اتفاقات جالبی برایشان رخ می دهد.

ضمناً سازندگان تاکنون هیچ تصویری از فیلم منتشر نکرده اند و ما به ناچار برای تزئین خبر از تصویر «خوب،بد، جلف» استفاده کردیم که تقریباً همان کارکرد را دارد تا ضمناً این روند خودداری از ارائه عکس پروژه ها هم نهادینه نشود!
اطیابی که «ماه گرفتگی» را در نوبت اکران دارد، سال ۸۸ «خروس جنگی» را به عنوان یکی از پر فروش ترین فیلم های کمدی روی پرده داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج