۶۰۵۱۶۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اکران «دنیا تنهایی کم ندارد» در هنر و تجربه

افشین لیاقت یکی از کارگردانانی است که بزودی فیلم او در گروه هنر و تجربه اکران شود. او در خصوص فیلم خود به بانی فیلم گفت: سال ۹۲ فیلم«دنیا تنهایی کم ندارد» را تمام کردم که یک فیلم ۴ اپیزودی با موقعیت تنهایی است.

بانی فیلم: افشین لیاقت یکی از کارگردانانی است که بزودی فیلم او در گروه هنر و تجربه اکران شود. او در خصوص فیلم خود به بانی فیلم گفت: سال ۹۲ فیلم«دنیا تنهایی کم ندارد» را تمام کردم که یک فیلم ۴ اپیزودی با موقعیت تنهایی است. این فیلم مجموعه ای تشکیل شده از چهار اپیزود است که تایم هر اپیزود از آن حدود ۲۰ دقیقه است.
اکران «دنیا تنهایی کم ندارد» در هنر و تجربه
این اپیزودها رویکردی متفاوت به مسائل اجتماعی دارند و تلاش ما بر این بوده که در قالب بصری ساده ای به بیانی متفاوت برسیم. قصه اول «سفر به انتهای تنهایی» نام دارد که در این اپیزود لعیا زنگنه راوی نامه ای است که موضوع آن حول تنهایی یک پدر و پسر می چرخد. اپیزود دوم درباره روابطی است که شکل آن صحیح نیست و نام آن «سفر به انتهای ترس» است.
در حقیقت کسانی هستند که از موضوعی فرار می کنند و به یک رابطه دیگر پناه می برند و در آن موضوع باز هم تنها هستند. اپیزود سوم در خصوص بازیگری است که این حرفه را رها کرده و به باغی رفته و در خیالش دختری به آنجا می آید و او را به بازیگری دعوت می کند. نام آن «سفر به انتهای خیال» است. اپیزود پایانی هم در خصوص زن و شوهری است که در آستانه جدایی هستند و اتفاقی می افتد که نمی دانند شیوه رویارویی با آن باید چطور باشد.
لیاقت افزود: این اپیزودها با روایتی از جواد یحیوی به یکدیگر وصل می شوند، اما داستان ها کاملا از یکدیگر مجزا هستند.
هدفم بیان تنهایی در زندگی امروز در حومه است. این فیلم در دومین جشنواره ویدئویی یاس برای بازی آقای جواد یحیوی جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و اول شهریور پروانه نمایش گرفت. حدود دوسال است که این فیلم در نوبت اکران قرار دارد.
این کارگردان درباره فیلم دیگر خود نیز گفت: در حال ساخت فیلمی به نام «هفت باران» هستم که در خصوص بچه های بیمار سرطانی است. در رابطه با این بچه ها تحقیق کردم و متوجه شدم چقدر برای زندگی انرژی دارند و دوست دارند تفریح داشته باشند. این فیلمنامه کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلمنامه در جشنواره کودک بوده است و تلاش می کنم در پاییز آن را بسازم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج