۶۰۵۲۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۲۰ روز فروش بلیت نیم‌بها تبلیغ توخالی از آب درآمد

سینماهای سراسر کشور ۵ روز تعطیل می‌شوند

قرار گرفتن روزهای تاسوعا و عاشورا بعد از جمعه و بی‌میلی سینماداران به فعالیت در روز کاری بین عاشورا و شهادت امام سجاد (ع) باعث می‌شود که امسال در اتفاقی کم‌سابقه سینماهای سراسر کشور به مدت پنج روز تعطیل شوند. این خبر را سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرده است.

آی سینما: قرار گرفتن روزهای تاسوعا و عاشورا بعد از جمعه و بی‌میلی سینماداران به فعالیت در روز کاری بین عاشورا و شهادت امام سجاد (ع) باعث می‌شود که امسال در اتفاقی کم‌سابقه سینماهای سراسر کشور به مدت پنج روز تعطیل شوند. این خبر را سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرده است.

امسال تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم مهرماه واقع شده و به سنت همیشگی سینماها از بعد از ظهر روز قبل (جمعه ۷ مهر) فعالیت خود را متوقف می‌کنند. روز سه‌شنبه هم شهادت امام چهارم شیعیان است و غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید روز دوشنبه‌ هفته آینده چون در میان روزهای تعطیلی سینماها قرار می‌گیرد، براساس آماری‌ که از سینماها گرفته شده، هیچ‌کدام از آن‌ها در این روز باز نخواهند بود.

به گفته او سینماها از ساعت ۵ بعد از ظهر روز جمعه تعطیل می‌شوند و روز چهارشنبه ۱۲ مهر فعالیت خود را آغاز می‌کنند. نکته جالب آن است که شورای صنفی نمایش قبلا اعلام کرده بود بلیت سینماها تا ۱۲ مهر نیم‌بها خواهد بود و با توجه به تعطیلی طولانی هفته آینده در عمل پنج روز آخر طرح بلیت نیم‌بها اجرا نمی‌شود.

به نظر می‌رسد بی‌میلی سینماداران به باز کردن سالن‌ها در روز دوشنبه هم بی‌ارتباط با ماجرای بهای بلیت‌ها نباشد. سینماداران از ابتدا با سه هفته فروش بلیت با نصف قیمت موافق نبودند و با توجه به وضعیت تعطیلی، ۲۰ روز ارزان فروشی به ۱۵ روز تبدیل می‌شود.

با توجه به مجموعه این نکات، احتمالا گیشه سینما در هفته آینده کمترین میزان آمار فروش امسال را به جا خواهد گذاشت، آن هم در روزهایی که همه نگران روزهای رکود و کم‌رونقی سینما هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج