۶۰۵۵۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجری: جدول را که می‌بینم به تیمم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: وقتی به جدول لیگ نگاه کرده و تیم‌های پشت سر تیمم را می‌بینم بیشتر به تیم خود افتخار می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم: رضا مهاجری در مورد دیدار حساس روز پنجشنبه تیمش با پارس‌جنوبی جم اظهار داشت: هر دو تیم در موقعیت نزدیک به هم با یکدیگر بازی دارند و به قولی با زحمات زیادی که کشیده‌اند در این جایگاه از جدول رقابت‌ها قرار گرفته‌اند. تمرکز بالا، دقت زیاد و تلاش فراوان رمز موفقت تیم ما و پارس‌جنوبی جم بوده و این نتایج راحت به دست نیامده است.

دو تیم با کیفیت به مصاف هم می‌روند

وی افزود: به نظر من هر دو تیم کیفیت خوب خود را در لیگ نشان داده اند و فکر می‌کنم بازی نزدیک و زیبایی را در جم شاهد باشیم. خوشبختانه شرایط این ما هم خیلی خوب است و اگر بتوانیم همین دقت و کیفیت‌مان را حفظ کنیم در بالای جدول خواهیم بود. ضمن اینکه کریمویی مدیرعامل باشگاه هم تلاش می‌کند که اوضاع باشگاه روز به روز بهتر شده و مشکلات کمتری را داشته باشیم.

رفتن به جم تیم‌ها را خسته می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به نحوه رفتنش به شهر جم نیز یادآور شد: مسئله‌ای که ما را نارحت می‌کند این است که برای رفتن به جم باید روز سه‌شنبه دو روز قبل از بازی مشهد را به مقصد عسلویه ترک کنیم. مشهد هر روز پرواز مستقیم به عسلویه ندارد و به همین خاطر مجبوریم با پرواز روز سه‌شنبه راهی جم شویم و از آن سو نیز باید روز شنبه به مشهد برگردیم. در واقع این سفر در کل ۴ روز وقت ما را خواهد گرفت. اگر بخواهیم از تهران راهی عسلویه شویم که خستگی بیشتری نصیب‌مان خواهد شد. به هر حال در لیگ حرفه‌ای این طور شرایط برای تیم‌هایی که می‌خواهند به جم بروند، سخت است. همه مجبورند به عسلویه رفته و به خاطر نبود هتل در جم در این شهر مستقر شوند. شما هر طوری برنامه‌ریزی کنید تیم‌هایی که با پارس‌جم مسابقه دارند نه تنها برای سفر به این شهر کارشان سخت‌تر است، بلکه هزینه بیشتری را هم متقبل می‌شوند.

از جو ورزشگاه جم لذت می‌برم

مهاجری با بیان اینکه از جو ورزشگاه جم لذت می‌برد، عنوان کرد: من پیش از این در لیگ یک به شهر جم رفته‌ام و اعتقادم این است که مردم این شهر بسیار خونگرم و مهربان هستند و خیلی سالم تیم شهر خود را تشویق و حمایت می‌کنند. صعود به لیگ برتر و قرار گرفتن در صدر جدول حتما لیاقت جمی‌ها بوده و اتفاقا خیلی خوشحالم که چنین شهر کوچکی در لیگ برترمان قدرت‌نمایی می‌کند، چرا که همیشه قرار نیست شهرهای بزرگ قدرت اول لیگ باشند.

نتایج ما و پارس جنوبی اتفاقی نیست

وی در واکنش به این سوال که آیا تیم‌های پارس‌جم پدیده می‌توانند تا پایان لیگ در بالای جدول بمانند یا اینکه حضور آنها در این جایگاه اتفاقی است؟ تصریح کرد: قطعا نتایج خوب هر یک از دو تیم نمی تواند اتفاقی باشد. شاید می‌شد بعد از هفته دوم و سوم این حرف را زد اما هر دو تیم بازی به بازی بهتر شده‌اند و با شایستگی در بالای جدول قرار دارند. به شخصه وقتی به جدول لیگ نگاه می‌کنم و تیم‌های پایین‌تر از خودمان را می‌بینم بیشتر به تیمم افتخار می‌کنم. تیم‌هایی که از لحاظ هزینه و امکانات قابل مقایسه با ما نیستند و کلی هزینه کرده‌اند. در حالی که ما با وجود مشکلات فراوان و با کمترین هزینه در اینجای جدول هستیم و انصافا هم همه مجموعه از مدیریت گرفته تا بازیکنان و کادرفنی نهایت تلاش خود را برای رسیدن به این جایگاه انجام داده‌اند و هدف همه این هست که فصل خوبی را رقم بزنیم.

این فصل سهمیه می خواهیم

مهاجری راجع به اینکه تیمش می‌تواند با ادامه این روند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند یا اینکه به مانند دو فصل پیش در این امر ناکام خواهد ماند، خاطرنشان کرد: در این مدتی که سرمربی پدیده بودم اگر تیمم در کسب سهمیه ناموفق بوده همواره فوتبال زیبایی را ارائه داده است و خیلی از کارشناسان همین نظر را دارند. برای این فصل سعی کردیم تیمی را ببندیم که کمترین ضعف‌ها را داشته باشد و خوشبختانه مدیریت هم با ما همراه بوده است. انشالله بتوانیم با حفظ ثبات و تلاش فراوان همراه با یکدلی و وفاق به هدف‌مان که کسب سهمیه است برسیم. اعتقاد دارم این فصل می توانیم سهمیه بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج