۶۰۵۶۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

با طراحی دیوید اف سندبرگ

«شزم» جدید در راه است

در پی ساخت فیلم های متعدد درباره قهرمانان متنوع کمیک بوکی طی چهار دهه اخیر نوبت «شزم» قهرمان محبوب کودکان و نوجوانان ۸۰ و ۹۰ سال پیش رسیده تا یکبار دیگر بر پرده های نقره ای بنشیند.

بانی فیلم: در پی ساخت فیلم های متعدد درباره قهرمانان متنوع کمیک بوکی طی چهار دهه اخیر نوبت «شزم» قهرمان محبوب کودکان و نوجوانان ۸۰ و ۹۰ سال پیش رسیده تا یکبار دیگر بر پرده های نقره ای بنشیند.
«شزم» جدید در راه است
اگر از شزم به عنوان قهرمان نسل های گذشته یاد می کنیم به این سبب است که در دهه ۱۹۳۰ و اوایل دهه ۱۹۴۰ نیز نسخه هایی بلند و کوتاه از «شزم» و البته با ادوات اندک آن زمان ها ساخته شد اما در موج تازه کمیک استریپ سازی ها خبری از آن نبود تا اینکه هفته پیش اعلام شد دیوید اف سندبرگ هنرمندی که اخیراً فیلم ترسناک و موفق «آنابل: خلقت» را ساخته، طرح ساخت شزم جدید را هم در دست اقدام دارد و در این راه با پیتر سارفان که با وی در هر دو قسمت «آنابل» همکاری کرده و از تهیه کنندگان اصلی آنها بوده، همراه خواهد شد. «شزم» جدید در تابستان ۲۰۱۹ به نمایش در خواهد آمد.
از دیگر قهرمانان کمیک بوکی همدوره با شزم می توان به شاهین و فلش گوردون هم اشاره کرد اما تعدد و محبوبیت بیشتر قهرمانان عصرهای بعدی مثل سوپرمن، بت من و اسپایدرمن سبب شده است به آنها بذل توجه و فیلم های تازه ای بعد از ۷۰ سال فترت از روی آنها ساخته نشود و به واقع مجال و وقتی برای این کار موجود نباشد.
بر این اساس و با نگاهی خوشبینانه به موضوع می توان حکم داد که تولید شزم جدید مقدمه ای بر ساخت فلش گوردون ها و شاهین های تازه هم خواهد بود و البته مشروط بر اینکه بار اقتصادی آنها سبک و سنگین و محاسبه و با احتساب فشردگی شدید کار استودیوهای سازنده این آثار تولید مجدد این محصولات تبدیل به یک معضل برای کمپانی ها نشود. هر چه باشد از همین امروز تا سال ۲۰۲۲ طرح ساخت ۲۵ فیلم کمیک بوکی تازه ریخته شده و کارهای «پیش تولید» بسیاری از آنها آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج