۶۰۵۶۷۶
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

از «بیخواب» تا «بچه راننده»

فاکس و تبلیغات دردسرساز

جیمی فاکس هنرپیشه سیاهپوست و ۴۹ ساله آمریکایی هفته پیش در مراسم اهدای جوایز سینمایی موسوم به «بت اواردز» در عین تمجید شدید فیلم فعلی اش به نام «بچه راننده» به انتقاد غیرمستقیم اما آشکار از فیلم قبلی اش به نام «بیخواب» پرداخت و از این طریق برای خود دردسرسازی کرد و خشم سازندگان آن فیلم را برانگیخت.

بانی فیلم: جیمی فاکس هنرپیشه سیاهپوست و ۴۹ ساله آمریکایی هفته پیش در مراسم اهدای جوایز سینمایی موسوم به «بت اواردز» در عین تمجید شدید فیلم فعلی اش به نام «بچه راننده» به انتقاد غیرمستقیم اما آشکار از فیلم قبلی اش به نام «بیخواب» پرداخت و از این طریق برای خود دردسرسازی کرد و خشم سازندگان آن فیلم را برانگیخت.
فاکس و تبلیغات دردسرساز
فاکس که فیلم فعلی اش را با فروشی ۲۴۰ میلیون دلاری در سطح جهان بسیار مطرح می بیند (و این ۱۰ برابر بهای فروش «بیخواب» است) در این گردهمایی گفت: «بچه راننده» فیلمی گرم و دوست داشتنی است و هرکس به دیدن آن رفته، تعریف کرده است و برخلاف فیلم قبلی من که به مثابه قرص خواب بود، بینندگان را سر شوق می آورد.
می دانم که حق انتخاب دارید اما فقط به دیدن «بچه راننده» بروید زیرا هیجان واقعی به شما می دهد و احساس زندگی خواهید کرد.بانی فیلم - گروه سینمای جهان: جیمی فاکس هنرپیشه سیاهپوست و ۴۹ ساله آمریکایی هفته پیش در مراسم اهدای جوایز سینمایی موسوم به «بت اواردز» در عین تمجید شدید فیلم فعلی اش به نام «بچه راننده» به انتقاد غیرمستقیم اما آشکار از فیلم قبلی اش به نام «بیخواب» پرداخت و از این طریق برای خود دردسرسازی کرد و خشم سازندگان آن فیلم را برانگیخت.
فاکس که فیلم فعلی اش را با فروشی ۲۴۰ میلیون دلاری در سطح جهان بسیار مطرح می بیند (و این ۱۰ برابر بهای فروش «بیخواب» است) در این گردهمایی گفت: «بچه راننده» فیلمی گرم و دوست داشتنی است و هرکس به دیدن آن رفته، تعریف کرده است و برخلاف فیلم قبلی من که به مثابه قرص خواب بود، بینندگان را سر شوق می آورد. می دانم که حق انتخاب دارید اما فقط به دیدن «بچه راننده» بروید زیرا هیجان واقعی به شما می دهد و احساس زندگی خواهید کرد.
جیمی فاکس که در نیمه اول دهه ۲۰۰۰ با بازی در فیلم هایی دراماتیک و اجتماعی و یا جنایی- حادثه ای مشهور شد، در سال های اخیر نیز خبرسازی و حضورش در هرم سینما را حفظ کرده اما طراوت و بداعت سال های نخست ظهورش را طبعاً ندارد. فاکس در این حد فاصل جنبه پولسازی اش را از طریق بازی در برخی کارهای تفریحی و سودآفرین حفظ کرده اما به جایزه اسکاری که اولین و تنها بار در اواسط دهه گذشته کسب کرد، از نو نزدیک نشده است.
این از یک سو به خاطر برخی گزینش های حرفه ای او بوده که چندان صحیح جلوه نکرده است و از جانب دیگر به سبب درخشش بیشتر برخی رقبای او که میدان را از دست فاکس خارج کرده اند اما او هنوز از قطب های هالیوود در جمع بازیگران مرد به حساب می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج