۶۰۵۹۲۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

اهدای مدرک دکتری فقط با ۶ میلیون

رئیس‌پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی وکیل یکی از بنیادهای علوم در استان‌های شمالی مبنی‌بر جعل مهر بنیاد مذکور و صدور گواهینامه معادل دکتری در رشته‌های مختلف، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضایی از سوی وکیل یکی از بنیادهای علوم در استان‌های شمالی مبنی‌بر جعل مهر بنیاد مذکور و صدور گواهینامه معادل دکتری در رشته‌های مختلف، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان خراسان‌رضوی، سرهنگ «رزم‌خواه» افزود: تحقیقات اولیه نشان می‌داد افراد سودجو با جعل امضاء مدیرعامل مؤسسه علوم مربوطه هم‌چنین جعل آرم و مهر مؤسسه اقدام به صدور مدارک مشابه مدرک آن مؤسسه علوم می‌کنند. در همین راستا، یک آموزشگاه غیرمجاز زبان‌های خارجی در محدوده بلوارمعلم شناسایی شد.

وی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی پس از هماهنگی با مقامات قضایی شعبه ۶۰۱ ناحیه ۶ دادسرای مشهد وارد عمل شده و پس از بازرسی محل سه مدرک جعلی صادرشده به همراه مهرهای جعلی کشف کردند.

رزم‌خواه یادآور شد: در این عملیات دو متهم اصلی به نام‌های جواد ۳۹ و سارا ۲۹ ساله دستگیر شدند. متهمان در تحقیقات اولیه اعتراف کرده‌اند برای صدور هر مدرک دکتری ۶ میلیون تومان دریافت می‌کرده‌اند. آموزشگاه غیر مجاز پلمپ شد و تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      برای همین است این همه افراد دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند که پتانسیل علمی ندارند وافرادی که با زحمت راه کسب علم را طی کرد ه اند با همین نگاه مواجه میشوند که با پول مدرک و گر فته اند ما حتی در دولت قبل از این افراد داشتیم

    • ازاد

      متاسفانه این کار اولین بار از طرف مسولین باب شد تا بتوانند به سمتهای دولتی رده بالا دست پیدا کنند وقتی این مسئله از بالا شروع شود دیگر از مردم عادی چه انتظاری میرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج