۶۰۵۹۶۹
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

برانکو: الهلال به مراتب بهتر از ما بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با نتیجه رقم خورده در بازی رفت با الهلال باید برای صعود به فینال لیگ قهرمانان دل به اتفاقات ببندند.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل الهلال در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با نتیجه بدست آمده بازی برگشت خیلی سخت شد اما هنوز می‌شود به بازی برگشت. الهلال خیلی خوب بازی کرد و بهتر از ما بود. حتی زمانی که ۱۰ نفره شدند توانستند دو گل دیگر به ما بزنند و این نشان دهنده قدرت این تیم است.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: آنها در مقایسه با الاهلی تیم خیلی بهتری بودند. ما هم بازی خوبی کردیم اما نتوانستیم از شانس‌های‌مان استفاده کنیم. الهلال از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و در تمامی نقاط زمین خوب عمل کرد اما ما نتوانستیم از شانس‌های‌مان خوب استفاده کنیم.

برانکو تاکید کرد: در این بازی نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و کارمان برای بازی برگشت بسیار بسیار سخت شد. سعی می‌کنیم به اتفاقات دل ببندیم تا بتوانیم در بازی برگشت نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: الهلال از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و در تمامی نقاط زمین خوب عمل کرد اما ما نتوانستیم از شانس‌های‌مان خوب استفاده کنیم. در مجموع الهلال تیم به مراتب بهتری از ما بود.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی متوجه شد مهدی طارمی محروم شده است چه حسی داشت و چرا دو سال از آن اتفاق گذشته و قبل از بازی با فیفا این رای اعلام می‌شود؟ تصریح کرد: این موضوع دست ما نبود و مجبور بودیم با این شرایط کنار بیاییم و بدون طارمی بازی کنیم.

برانکو در واکنش به این سوال که آیا فکر می‌کند تیمش در بای برگشت شانسی برای صعود خواهد داشت یا نه گفت: ممکن است در فوتبال هر اتفاقی رخ دهد اما 4 بر صفر نتیجه خیلی خوبی برای الهلال است. در بازی برگشت سید‌جلال بر می‌گردد، انصاری و کمال را داریم که می‌توانند به ما کمک کند. در کل بازی برگشت کارمان خیلی سخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      4هیچ نه 4.1

    • بدون نام

      قطعا.با کم کاری که بازیکنا داشتن

    • بدون نام

      دیگه بر نگرد مثل جام جهانی از همانجا برو کشورت

    • علی عراقی

      نه تو را خدا شما بهتر بودید آنچنان سوسک شده بودید که تاریخ یاد ندارد به قول هوادار الهلالی این نیمه نهایی بود یا تمرین ببینید کارمان به کجا کشیده که عربها ما را دست میندازن

    • بدون نام

      هههه

    • majii911

      بلللله ، ما یه پای فینالیم ،

      ما نه نفره شش تا میزنیم ...

      بدون من هک صعود میکنن...


      هاهاهاهاها ، اینا همش سخن بزرگان بود .
      چوب خدا صدا نداره ، ولی درد داره .

    • آرش

      برانکو مربی خوبیه شکی نیس.حساب پرسپولیس بابت بدهی ژوزه صفرشد.قرارداد مسخره وقلابی طارمی لورفت وتیم ضربه خورد جریمه شد واز نقل وانتقال محروم.تونل هم که بیرانوند باشه بدون ییدجلال حرفی نداشت واسه گفتن.کارتیم به معجزه نیاز داره .وتیم وارد بد حاشیه ای شده

    • بدون نام

      ماهینی و خلیل زاده و ربیع خواه و محرمی فاجعه بودن فاجعه چقد حرص اور چقد حرص اور
      شجاع که کلا به هیچی نه نمیگه اتوبانه ربیع خواهم فاجعه

    • بدون نام

      بله پروفسور

    • یوسف هستم

      بابا شما چقد رو دارید اخه،کجای این بازی خوب بازی کردیم که داری این حرفو میزنی....اکثر بازیکنانمون بی انگیزه وسرد وشل بازی میکردن.منشا ک کلا تعطیل بود.شجاع هم ک بود و نبودش هیچ تاثیری تو بازی نداشت.کدوم پاسهاشون سالم بود اخه....خجالت هم خوب چیزیه.۱۰نفره چهارگل خوردید باید از خجالت بمیرید.به برگشت امیدوارید،به همین خیال باشید.الهلال هم وایساده تا شما۴تا گل بزنید بهشون.البته برای تو که مهم نیست میبره یا میبازه،تو پول مفتت و درهر صورت میگیری پس دیگه حرفهای چرت نزن ونگو که خوب بازی کردید.درکل برانکو جان همراه با کل تیم ریدیدددددد.

    • حمود

      تیتر میزدید الهلال انتقام الاهلی رو گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج