۶۰۵۹۷۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اکران «ساعت ۵ عصر» متوقف شد

روابط عمومی فیلم «ساعت پنج عصر» همکاری عوامل این پروژه با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان را برای پخش آنونس‌های فیلم تکذیب کرد و ضمن رد هر گونه ارتباط با شبکه های ماهواره‌ای، این اقدام خودسرانه گردانندگان Gem را تقبیح کرد.

خبرآنلاین: روابط عمومی فیلم «ساعت پنج عصر» همکاری عوامل این پروژه با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان را برای پخش آنونس‌های فیلم تکذیب کرد و ضمن رد هر گونه ارتباط با شبکه های ماهواره‌ای، این اقدام خودسرانه گردانندگان Gem را تقبیح کرد.

روابط عمومی فیلم «ساعت ۵ عصر» با تکذیب همکاری عوامل این فیلم با شبکه های ماهواره‌ای فارسی زبان اعلام کرد: «ما در آخرین هفته‌های اکران «ساعت پنج عصر» قرار داریم و طی بیش از دو ماه گذشته که فیلم روی پرده بود، حمایت کاملی از سوی رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما در قبال فیلم را شاهد بودیم که همین اقدامات هم خوشبختانه موجب شد تا فیلم به مرز ۱۰ میلیارد فروش نزدیک شود. در واقع ما هیچ نیازی به تبلیغات فیلم در شبکه های ماهواره‌ای نداشتیم و برنامه مذکور بدون اطلاع و هماهنگی ما از شبکه Gem در حال پخش است که قطعاً رضایتی به این حرکت نداریم و امیدواریم پخش آن به سرعت متوقف شود. این مسئله را به مسئولان وزارت ارشاد هم اعلام کرده‌ایم و امیدواریم تا در آخرین مقطع اکران هم حاشیه های منفی گریبانگیر فیلم نشود.»

همچنین اکران این فیلم به احترام عزاداری امام حسین (ع) در پنج روز آینده تعطیل شد و ادامه اکران پس از این تعطیلات آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مهران مدیری نیازی به تبلیغ ندارد خودش اسطورس و همه به عشق مهران مدیری می روند ببینند نا سلامتی دور دانه طنز ایرانه مدیری دوست داریم عشقی عشق موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج