۶۰۶۵۳۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

استکی‌ها ستاره دربیِ اروپایی هندبال ایران

رقابت های قهرمانی لیگ هندبال اروپا با درخشش ستاره های ایرانی همراه شد.

ورزش سه: در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا و از گروه C این مسابقات دو تیم دیناموبخارست رومانی و کادیتن شافهاوزن سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند تا ایرانی ترین بازی هندبال در اروپا را شاهد باشیم. در این دیدار ۵ ایرانی در میدان بودند که ۴ ایرانی سهم دیناموبخارست( الله کرم و سجاد استکی ؛سید علیرضا موسوی و سعید حیدری راد) و ۱ ایرانی در تیم کادیتن شافهاوزن (پویا نوروزی نژاد) حضور دارند.

دیناموبخارست بعد از دو شکست در بازی های قبلی خود نیاز مبرم به این برد داشت و از ابتدا در خانه با قدرت وارد میدان شدند و در طرف مقابل نیز کادیتن شافهاوزن با یک پیروزی و یک شکست در دو بازی قبلی خود پای به این میدان گذاشته بود.

نیمه اول این دیدار با حساب نزدیک ۱۴ بر ۱۲ به سود میزبان یعنی دیناموبخارست به پایان رسید و با شروع بازی در نیمه دوم نیز دو تیم یک بازی برابر ارائه دادند و وقتی دو تیم در عدد ۲۸ برابر بودند، سجاد استکی با زدن گل آخر برای دیناموبخارست، پیروزی را برای این تیم به ارمغان آورد و در نهایت دیناموبخارست با حساب ۲۹ بر ۲۸ به پیروزی رسید و اولین دو امتیاز خود را در اروپا به دست آورد.

در این دیدار برای دیناموبخارست الله کرم استکی با زدن 5 گل و 2 پاس گل بهترین ایرانی این دیدار بود و سجاد استکی نیز 2 گل به ثمر رساند و سید علیرضا موسوی نیز عملکرد فوق العاده ای در دفاع داشت و سعید حیدری راد نیز از 17 ضربه ای که به سمت دروازه او زده شد 3 ضربه را دفع کرد و عملکرد خوبی داشت. در مقابل نیز پویا نوروزی نژاد با زدن 3 گل و 2 پاس گل یکی از مهره های تاثیر گذار کادیتن شافهاوزن در این دیدار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دسخوش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج