۶۰۶۶۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

افت شاخص علی‌ رغم کانال‌ شکنی‌ بوس تهران

علی‌رغم کانال شکنی‌های پیاپی دماسنج بازار سرمایه در هفته‌های گذشته در این هفته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۲ واحد افت کرد.

خبرگزاری ایسنا: علی‌رغم کانال شکنی‌های پیاپی دماسنج بازار سرمایه در هفته‌های گذشته در این هفته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۲ واحد افت کرد.

در چند روز کاری گذشته در بورس تهران شاخص کل بازده نقدی و قیمتی از رقم ۸۵ هزار و ۸۳۱ واحدی تا ۸۵ هزار و ۸۱۹ واحد پایین آمد و در نتیجه افت ۱۲ واحدی را تجربه کرد.

شاخص آزاد شناور نیز که در ۲۹ شهریور ماه گذشته در تراز ۹۳ هزار و ۵۶۷ واحدی قرار داشت ۲۰۹ واحد افت کرد و در تراز ۹۳ هزار و ۳۵۸ واحدی قرار گرفت. در این مدت شاخص بازار اول ۴۰۰ واحد افت کرد و در نهایت در تراز ۵۹ هزار و ۵۰۶ واحدی نشست.

اما شاخص بازار دوم در چهارشنبه هفته گذشته در کانال ۱۸۸ هزار و ۳۷۰ واحدی قرار داشت با ۲۰۴۶ واحد رشد مواجه شد و تا نیمه کانال ۱۹۰ واحدی بالا رفت. در این مدت شاخص صنعت، ۵۳ واحد افت کرد و به رقم ۷۴ هزار و ۷۷۰ واحدی رسید.

در حالی دماسنج بازار سرمایه در روزهای ابتدایی هفته روند کاهشی را تجربه کرد که در هفته‌های گذشته چند بار کانال‌شکنی کرده بود و توانسته بود تا نزدیکی کانال ۸۶ هزار واحدی بالا رود.

در آخرین روز معاملاتی تالار شیشه‌ای در اکثر نمادهای گروه محصولات شیمیایی نوسان قیمت پایانی سهم، عموما به یک درصد نمی‌رسید. در این گروه ۱۵ میلیون سهم به ارزش نزدیک به ۵ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. همچنین در گروه قند و شکر ۱۱ میلیون سهم با قیمت مجموعا بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در ۱۸۹۴ نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت. در این گروه اکثر نمادها روند کاهشی در قیمت پایانی را تجربه کردند.

ارزش معاملات بورس تهران در چهارشنبه گذشته به رقم ۳۰۴ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات عدد ۸۱۶ میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد. تعداد معاملات نیز رقم ۶۵ هزار و ۱۲۳ نوبت را تجربه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج