۶۰۶۹۹۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد برنی سندرز از طرح مالیاتی ترامپ

«برنی سندرز» نامزد پیشین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب دمکرات، درتوئیتی با انتقاد شدید از رئیس جمهور آمریکا و با تاکید بر اینکه طرح لغو مالیات املاک از سوی ترامپ مفید نخواهد بود، از سیاست های اقتصادی دولت ترامپ انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا: «برنی سندرز» نامزد پیشین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب دمکرات، درتوئیتی با انتقاد شدید از رئیس جمهور آمریکا و با تاکید بر اینکه طرح لغو مالیات املاک از سوی ترامپ مفید نخواهد بود، از سیاست های اقتصادی دولت ترامپ انتقاد کرد.

در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از کنگره این کشور خواسته است تا طرح اصلاحات مالیاتی را که هنوز به طور کامل منتشر نشده است، به سرعت به جریان اندازد، سندرز در صفحه شخصی خود در توئیتر با انتقاد از سیاست های دولت آمریکا در قبال موضوع اصلاحات مالیاتی نوشت: چه کسی از طرح ترامپ برای لغو مالیات املاک سود می برد؟

وی ادامه داد: تنها 0.2 درصد از مردم آمریکا که همان اعضای کابینه کنونی و دیگر میلیونر ها و میلیاردهای ( آمریکایی) هستند، از آن بهره خواهند برد.
برنامه اصلاحات مالیاتی برای پیشبرد طرح های اقتصادی دونالد ترامپ از اهمیت بالایی برخوردار است، اما دولت آمریکا در به اجرا گذاشتن این برنامه با موانع چندی رو به رو شده است.
انتظارها از طرح اصلاحات مالیاتی همچنین از زمان روی کار آمدن ترامپ به رونق بازار سهام آمریکا انجامیده است. شاخص 'اس اند پی 500' (فهرستی از ۵۰۰ سهام برتر در بازار بورس سهام نیویورک و نزدک) از آبان ماه سال گذشته بیش از دو تریلیون دلار به ارزش بازار افزوده است.
دونالد ترامپ همچنین در سخنانی که کاخ سفید در قالب بیانیه منتشر کرد، گفت که جلسه ای که با حضور سناتورهای دو حزب آمریکایی در مورد طرح اصلاحات مالیاتی تشکیل شده، بسیار سازنده بوده است و به پیشبرد بحث های راهگشا در این زمینه منجر خواهد شد.
در همین حال، استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا گفته است که بررسی مالیات ها در سال جاری به پایان می رسد. وی یادآور شد که دولت مساله به جلو انداختن تاریخ اصلاحات مالیاتی را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور مورد بررسی قرار می دهد.

در همین خصوص، نشریه نیوزویک در نوشتاری با اشاره به پرونده رسوایی های برخی از دولتمردان آمریکایی، دولت کنونی آمریکا را «فاسدترین دولت تاریخ این کشور» خواند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج