جاباما
۶۰۷۲۹۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

درخشان: نبود محرومان، کار دست برانکو داد

سرمربی سابق پرسپولیس نبود مهره های کلیدی این تیم در دیدار با الهلال را مشکل اصلی تیمش دانست.

خبرگزاری مهر: حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس درباره باخت چهار بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس بازی منسجم و خوبی نشان نداد. بازیکنان پرسپولیس از هم گسیخته بازی می کردند. پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و بازی با الاهلی نشان داد شناخت کامل و دقیقی از حریف دارد. اتفاقی که در بازی با الهلال عربستان رخ نداد و این تیم نتوانست بازیخوانی خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: تغییراتی که الهلال عربستان داشت باعث شد کادر فنی پرسپولیس شوکه شود. به نظرم آنها پرسپولیس را غافلگیر کردند و توانستند تمام فضاهای بازی را در طول نود دقیقه برای خود کنند. حتی ۱۰ نفره هم که شدند اجازه ندادند پرسپولیس تاکتیکش را در زمین بازی پیاده کند.

درخشان درباره تاثیر محرومیت مهدی طارمی و نبود سیدجلال حسینی به خاطر مصدومیت، در نتیجه این دیدار اظهار داشت: خط ذفاعی پرسپولیس بدون سید جلال حسینی و با توج به اینکه محمد انصاری هم نبود شرایط اصلا خوبی نداشت. مهدی طارمی هم مهاجم اول پرسپولیس است و محرومیت انضباطی اش باعث شد تا خط حمله این تیم هم نتونند مدافعان الهلال را اذیت کنند. نبود بازیکنان کلیدی پرسپولیس به ضرر این تیم شد و برانکو نتوانست در طول نود دقیقه، کاری برای حل مشکلات تاکتیکی پرسپولیس انجام دهد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره شانس پرسپولیس در جبران این نتیجه و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کار بسیار سختی است اما امیدوارم پرسپولیس بتواند مانند تیم های بزرگ دنیا، غیرممکن را ممکن کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آنها بودن هم فرقی نمی‌کرد تیمهای ایرانی فقط بدرد بازی بازی کردن لیگ میخورن و جام داخلی وااز این چیزا

    • احمد

      کارشناسيت فقط بدردخودت ميخوره اون بازي که الهلال کرد حتي تيم ملي کشورمون راميبردقطعا ،الهلال اصلا فرصت بازيسازي وتفکرروازتيم گرفته بودهرچه اراده ميکردند انجام ميدادند

    • هادی

      کامیابی نیا هافبک جنگنده از قلم افتاده بود که نبودش بسیار تاثیرگذار بود مگر یک تیم چند بازیکن دارد که چهار بازیکن اصلی وکلیدش نباشه.به این جمع بابد عادل فردوسی پور را هم اضافه کنیم که چند ساعت قبل از بازی با عبارت رسوایی بزرگ برای پرسپولیس عملا روحیه خراب پرسپولیس را بسیار خرابتر کرد.اخه آدم ناحسابی نمیشد هفته بعد ویا بعد از بازی برگشت به شکل مفصل به این موضوع می پرداختی واینگونه تیم را به حاشیه بیشنر نبری.با این اوصاف این نتیجه اصلا هم عجیب ودور از ذهن نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج