۶۰۷۹۹۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اشکانی: باید کارمان را از صفر شروع کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با قدردانی از حمایت‌های فدراسیون کشتی در کسب موفقیت‌های کشتی فرنگی گفت: نسل جدید کشتی فرنگی ایران نشان داده می‌تواند آینده کشتی ایران را تامین کند.

ایسنا: علی اشکانی درباره قهرمانی فرنگی‌کاران ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا که با ۶ مدال طلا و ۲ نقره بدست امد اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که کشتی‌گیران جوان ایران در این رقابت‌ها بخوبی جواب اعتماد کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی را دادند و نشان دادند می‌توانند جا پای بزرگان کشتی ایران بگذارند و با کسب تجارب بیشتر برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به سطح قابل قبول این رقابت ها به لحاظ کیفی گفت: این بازی‌ها علاوه بر اینکه به لحاظ کسب نتیجه برای کشتی فرنگی ایران بسیار خوب بود باعث شد نفرات ما محک خوبی بخورند و هر چه بیشتر با نقاط ضعف و قوتشان آشنا شوند.بیشتر نفرات ایران برای نخستین بار بود که در یک رویداد رسمی در رده بزرگسالان شرکت می‌کردند و نفراتی مثل بهنام مهدی‌زاده با پیروزی بر قهرمان جهان و نفر سوم المپیک نشان داد می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی درباره اینکه پیش بینی کسب ۶ مدال طلا را نداشته است نیز خاطرنشان کرد: به دلیل تجربه کم نفرات اعزامی به این رقابت ها و جوانی تیم، فکر نمی‌کردم بتوانیم با ۶ مدال طلا و ۲ نقره به کار خود در این رقابت ها پایان دهیم.بیشتر نفرات اعزامی پیشینه‌ای در رده بزرگسالان نداشتند و برخی نفرات نیز طی یکی دو سال اخیر فراز و نشیب زیادی داشتند که همین امر پیش‌بینی را برای کادر فنی تا حدودی دشوار کرده بود، اما از اینکه فرنگی‌کاران ایران نمایش بسیار خوبی داشتند خوشحالم.

اشکانی با بیان اینکه جنگیدن و میل به پیروزی تا آخرین لحظه مهمترین برنامه کادر فنی در این رقابت‌ها بوده است گفت:سعی کردیم این نکته مهم را برای فرنگی‌کاران جا بیندازیم که تا آخرین لحظه برای کسب موفقیت بجنگند و پا پس نکشند.اگر در هر رویدادی با چنین انگیزه‌ای به مصاف حریفان برویم قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.در حال حاضر فرنگی‌کاران جوان ایران به حدی از انگیزه و اعتماد به نفس رسیده اند که خود را با حریفان عنوان‌دار جهانی می‌سنجند و دیگر به کسب نتیجه در آسیا دل خوش نیستند.با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت بسیار خوب فدراسیون کشتی از کشتی فرنگی درصدد این هستیم تا رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ در هر وزن حداقل ۳ کشتی‌گیر خوب داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه گفت و گو با ایسنا، درباره برنامه‌ریزی کادر فنی با توجه به قوانین جدید در اوزان و قانون وزن‌کشی مسابقات گفت: قوانین جدید باعث شده بار دیگر کارمان را از صفر شروع کنیم چرا که باید تمامی نفراتمان را در مسابقات مختلف در اوزان جدید بسنجیم و با توجه به عملکردشان بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.سعی می‌کنیم در رقابت‌های جام جهانی، جام تختی و تورنمنت آذربایجان که پیش از پایان سال شمسی برگزار می‌شود ۵۰ تا ۶۰ درصد نفراتمان را در اوزان جدید محک بزنیم و باقی نفرات را در سال آینده مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی درباره نمایش ضعیف ۸ فرنگی کار ایران در تورنمنت تولیخانوف قزاقستان و حذف از این رقابت‌ها گفت: این جام دومین تورنمنت سنگین در کشتی فرنگی محسوب می شود و به دلیل داشتن جوایز دلاری سطح بالایی دارد. نفرات اعزامی ایران نیز جوان بودند و باید نتایج آن‌ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا فرد جدیدی به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد یا خیر گفت: بله. قصد داریم از نفرات جوان و توانمند پس از تایید شورای فنی بصورت آزمایشی در کادر فنی استفاده کنیم.

اشکانی در پایان درباره موفقیت‌های کشتی فرنگی طی ماه‌های اخیر در مقایسه با کشتی آزاد گفت: کشتی آزاد و فرنگی هر دو متعلق به فدراسیون کشتی هستند و مانند دو بال یک هواپیما عمل می‌کنند. حمایت های جدی فدراسیون کشتی و رسول خادم از کشتی فرنگی باعث موفقیت هر چه بیشتر این رشته شده و در کنار آن حضور بنی‌تمیم به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی و عضو شورای کشتی آسیا در کنار تیم نقش پررنگی در موفقیت‌های کشتی فرنگی ایران داشته است که جا دارد از آن ها تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاشاسین سنی اقای اشکانی اردبیلی دلاور بیزیم افتخارسان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج