جاباما
۶۰۸۲۶۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ووشو قهرمانی جهان - کازان

۸ نشان طلای جهان در انتظار سانداکاران

در ادامه مسابقات ووشو قهرمانی جهان، هشت نماینده سانداکشورمان با شکست رقبای خود در مرحله نیمه‌نهایی ضمن حضور دیدار پایانی در آستانه کسب مدال طلا قرار گرفتند.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه مسابقات ووشو قهرمانی جهان، هشت نماینده سانداکشورمان با شکست رقبای خود در مرحله نیمه‌نهایی ضمن حضور دیدار پایانی در آستانه کسب مدال طلا قرار گرفتند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ چهاردهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان از روز جمعه در شهر کازان روسیه آغاز شده است و تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی مردان و زنان به رقابت با حریفان می پردازد.

در رقابتهای نوبت صبح امروز (دوشنبه) مریم هاشمی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم با «ماریا شنپربورگ» از هلند مبارزه کرد و در حالیکه تنها یک دقیقه از آغاز رقابت گذشته بود به دلیل اختلاف بالای امتیازات از سوی داوران برنده اعلام شد تا نخستین فینالیست ایران لقب بگیرد.
وی فردا برای کسب مدال طلا با «هرگی باکایدون» دارنده چند مدال جهان و آسیا از فیلیپین روبرو می شود.

همچنین نماینداگان ساندا ایران در رقابت‌ها نوبت عصر موفق به عملکردی موفق شدند و در هفت وزن دیگر جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند.

ابتدا الهه منصوریان در مرحله نیمه نهایی وزن منهای ۵۲ کیلوگرم به مصاف «هی بین کیم» نماینده عنوان دار کره جنوبی و رقیب دیرینه خود رفت و با برتری مقابل این حریف در دو راند متوالی به فینال رسید.

با این اوصاف وی سه شنبه شب برای کسب مدال طلا با «لوان تای هوانگ» از ویتنام روبرو می شود.

شهربانو منصوریان سومین نماینده ساندا بانوان در مرحله نیمه نهایی وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ساندای بانوان به مصاف «دوای گیشام» از هند رفت و با عبور از این حریف در رقابتی پرهیجان و در دو راند متوالی جواز حضور در فینال را کسب کرد.

منصوریان که پیش از این حریفانی از قزاقستان و آمریکا را در همان راند نخست مغلوب کرده بود، سه شنبه شب برای رسیدن به مدال طلا با «زکی احمد» از مصر مبارزه می کند.

محسن محمدسیفی اولین نماینده ساندا آقایان در مرحله نیمه نهایی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم با ارائه مبارزه ای تماشایی و با اقتدار در دو راند بر «عبدالهادی» از الجزایر پیروز شد و به فینال رسید تا فردا شب برای کسب طلا به مصاف «فاتح جلال» از مصر برود.

وی پیش از این حریفانی از اسپانیا و اندونزی را با شکست بدرقه کرده بود.

یوسف صبری دیگر نماینده ساندا آقایان در مبارزه ای حساس و تماشایی با «اسماعیل علی اوف» سانداکار مطرح و عنوان دار روسیه روبرو شد و در نهایت در دو راند متوالی با برتری میدان را ترک کرد و فینالیست شد.

این درحالی است که علی اوف از حمایت هزاران تماشاگر حاضر در سالن برخوردار بود.
صبری که در مراحل قبلی ووشوکاران یونان و افغانستان را شکست داده است برای کسب نشان زرین با «فی لونگ کای» از ماکائو مبارزه می کند.

معین تقوی سومین نماینده کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی که پیش از این حریفی از فرانسه را با شکست بدرقه کرده بود به مصاف «امانوئل مینار» از آفریقای جنوبی رفت و در دو راند به پیروزی رسید و به فینال صعود کرد.

معین فردا برای کسب مدال طلا و تکمیل موفقیت های خود با «ایلیا وارچینا» از بلاروس مبارزه خواهد کرد.

میلاد عارفی مقام چهارمین سانداکار آقایان در مرحله نیمه نهایی وزن منهای ۹۰ کیلوگرم با «آرجو سینگ» هندی رقابت کرد و مقتدرانه در دو راند صاحب پیروزی شد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

نماینده هند در مرحله قبلی با برتری برابر «بوزیچیت» دارنده پنج مدال جهان از روسیه شگفتی ساز شده بود.

میلاد عارفی مقام برای رسیدن به طلا با «عمر علی» از مصر روبرو می شود.

حمیدرضا قلی پور کاپیتان باسابقه ووشو ایران آخرین نماینده ووشو ایران در مرحله نیمه نهایی وزن به اضافه 90 کیلوگرم در رقابتی دشوار با «دانیل فلورین» از رومانی مبارزه کرد و با کسب پیروزی در دو راند برابر این حریف به فینال رسید.

قلی پور که پیش از این نماینده لبنان را مغلوب کرده بود در فینال با «ژیانگ یی» از چین پیکار می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sajad

      به امید برد و موفقیت برای هموطنان عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج