۶۰۹۰۸۴
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

توضیح در مورد پرونده «سلفی با جسد سوخته»

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری چهار نفر در مهاباد به اتهام قتل یک جوان ۱۹ ساله خبر داد و گفت: تحقیقات مقدماتی در خصوص انگیزه انجام این عمل مجرمانه ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری چهار نفر در مهاباد به اتهام قتل یک جوان ۱۹ ساله خبر داد و گفت: تحقیقات مقدماتی در خصوص انگیزه انجام این عمل مجرمانه ادامه دارد.

مصطفی حبیبی دادستان ارومیه با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام گزارش وقوع یک فقره قتل جوان ۱۹ ساله در محدوده خارج از شهر مهاباد در تاریخ سوم مهر ماه، متهمان به قتل در اسرع وقت توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و با تشکیل پرونده در بازپرسی مهاباد، تحقیقات درباره علل و انگیزه های این جنایت آغاز شده و ادامه دارد.

دادستان ارومیه با اشاره به اینکه انگیزه ارتکاب این جنایت هنوز مشخص نیست افزود: طبق گزارش‌های اولیه، افراد دستگیر شده از دوستان مقتول بوده‌اند که او را به طرز فجیعی به قتل رسانده و حتی با جنازه مقتول عکس سلفی هم گرفته‌اند.

حبیبی تاکید کرد: پس از وقوع این قتل، عکس هایی مربوط به آن در فضای مجازی منتشر و موجب نگرانی و تشویش مردم شد که با اقدام به موقع در دستگیری عاملان جنایت آرامش به مردم بازگشت؛ لذا از همه مردم عزیز تقاضا داریم نسبت به منتشر کردن و دست به دست کردن چنین عکس ها و مطالبی که موجب نگرانی و یا تشویش اذهان می شود، خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آرامش ؟؟؟ هر روز یکی دو خبر قتل فجیع توی خبرها می خونیم ... مگه یکی دو نفر هستن که با دستگیری شون آرامش برگرده به جامعه ؟ ... آرامش کجا بود ؟

    • بدون نام

      جای تاسف هست جنایت به این بزرگی اتفاق میفته بعد به همین راحتی ازش میگذرن! اصلا موضوع خاصی نبوده شبکه های اجتماعی بزرگش کردن و اذهان مردم رو مشوش کردن !پس تقصیر شبکه های اجتماعی بوده مردم اصلا نگران نباشن مخصوصا اونهایی که جوون دارن با خیال راحت بشینن و زندگیشون رو بکنن قاتلین دستگیر شدن و همه چی تحت کنترل هست و جای نگرانی نیست
      واقعا تاسف داره که تلویزیون های خارج کشور روی مسئله بحث کردن کارشناس آوردن و مسئله رو بررسی کارشناسی کردن ولی داخل ایران همه سرشون رو کردن زیر برف ...

    • بدون نام

      بایدهرروزمنتظروضع سخت تری دراین امورباشیم چراچون ایمان مردم ضعیف شده ....

    • سعید اسماعیلی

      یا اباالفضل

      ما داریم کجا میریم خدایا

      خودت رحم کن

    • مصطفی

      زبان ادم بند میاد بخدا.توف به این روزگار ما

    • بدون نام

      چرا کشور ما به این وضع افتاده، انسان نماهای پست فطرتی که با خونسردی تمام فجیع ترین جنایات رو مرتکب میشن. چی قراره سر مردم ایران بیاد دیگه واقعا نمیشه به کسی اعتماد کرد. خدایا خانواده های این قربانیا چی میکشن من که هر وقت این خبرا رو میخونم تا چند روز حالم بده

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه دست داعشو از پشت بستن. یعنی ایرانی هستن و مسلمون . خدا ایشالله جزاشونو بده.

    • بدون نام

      شيطان پرست بودن دوستان

    • بدون نام

      فقط به خاطر این هست که یه عده ادم که قاتل هستن و پای چوبه دار توسط خانواده مقتول بخشیده میشن خیلی ها فکر میکنن اگه قتلی مرتکب بشن بخشیده میشن نهایتا اگه واقعا خانواده های مقتول به خاطر ارج و قرب مقتول رضایت بدن به اعدام اینطوری نمیشه جامعه دیگه جوری نیست که با بخشش درست بشه

    • marin

      کافیه یه نفر تو امریکا کشته شه فورا شبکه خبر ایران زیرنویس میکنه

      پاسخ ها

      • نیلوفر

        واقعاااااا حرفتون درست

      • شیدا

        موافقمممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج