۶۰۹۶۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ اپوزیسیون قبل از تو سوءتفاهم بود!

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:
دیروز و قبلا نوشتیم که ما وقتی به رفتار بعضی از اساتید اصلاح‌طلب نگاه می‌کنیم، به دوروبری‌های محمود احمدی‌نژاد حسادت می‌کنیم که محمود تا آخرین نفس پشتشان را می‌گیرد و مثل فیلم‌هندی‌ها حاضر است درحالی‌که خودش تیر خورده، تا آخرین گلوله از آنها دفاع کند. بعد گفتیم که فیلم‌های حمید بقایی و مشایی و احمدی‌نژاد را در این چندماه جرئت نکردیم توی خانواده و همراه مادرمان نگاه کنیم، چون به مادرمان قول دادیم شلوغی نکنیم و کار سیاسی نکنیم و اگر مادرمان ببیند اینها توی فیلم‌ها چی دارند می‌گویند و چطوری می‌روند تو دل این و آن، فکر می‌کند ما با اپوزیسیون و گروه‌های برانداز ارتباط گرفتیم! و اضافه کردیم این‌طور که احمدی‌نژاد و بقایی دارند از حقوق زندانی‌ها دفاع می‌کنند و می‌گویند توی بازداشت سخت می‌گذرد، آدم فکر می‌کند واقعا اصلا برخی گزارش‌ها قبل از فیلم‌های احمدی‌نژاد و بقایی سوءتفاهم بود!
خلاصه ما واقعا می‌خواستیم دیگر بی‌خیال قضیه بشویم و ماستمان را بخوریم که حمید بقایی با ارسال نامه‌ای خطاب به قاضی حیدری، رئیس شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت، خواستار برگزاری علنی دادگاهش در روز ۲۵ مهر شد.
متن نامه حمید بقایی را با هم می‌خوانیم و بعد ما می‌رویم توی افق گم می‌شویم و شما هم بعد از خواندن این نامه آن را از بین ببرید که بعد قصه نشود. ممنون.

جناب آقای حیدری
قاضی محترم شعبه ١٠٥٧ دادگاه کارکنان دولت
با سلام همان‌طور که استحضار دارید مطابق قانون برگزاری جلسات دادگاه‌ها به صورت علنی می‌باشد، اخیرا اخباری در سطح عمومی شنیده شده که حاکی از آن است که حکم محکومیت اینجانبان از هم‌اکنون و قبل از تشکیل دادگاه مشخص و تعیین شده است و حتی این‌گونه گفته می‌شود که جلسات دادگاه صرفا برای رعایت صورت ظاهری و نمایشی است؛ لذا جهت رد این اخبار و همچنین اثبات استقلال دادگاه و غیرسیاسی‌بودن پرونده لطفا دستور فرمایید تمامی جلسات دادگاه با حضور عموم مردم به صورت کاملا علنی برگزار شود. قطعا در آینده تاریخ ایران علنی‌بودن دادگاه و قضاوت منصفانه شما در این زمینه به ثبت رسیده و خط بطلانی خواهد بود بر این تصور که دادگاه تصمیم خود را برای محکومیت اینجانبان از قبل اخذ نموده است.
حمید بقایی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج