۶۰۹۹۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته ناجا

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مراکز درمانی این نیرو در سراسر کشور خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مراکز درمانی این نیرو در سراسر کشور خبرداد.

سردار " سعید منتظرالمهدی" اظهارداشت: هفته نیروی انتظامی با شعار " پلیس برای امنیت ، امنیت برای همه" از جمعه ۱۴ مهرماه با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی و همزمان فرماندهان انتظامی استان ها در سراسر کشور پیش از خطبه های نمازجمعه تهران و سراسر کشور آغاز می‌شود و در پنج شنبه ضمن حضور در بهشت زهرا(س) به منظور تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا پایان می یابد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مضاعف به شهروندان، اعلام گزارش یک ساله از عملکرد پلیس به مردمان خوب و عزیزمان به جهت افزایش اعتماد و جلب سرمایه های بی بدیل اجتماعی و مشارکت های مردمی در انجام و فرجام بهینه بی شمار ماموریت های پلیس، گفتمان اصلی هفته نیروی انتظامی است.

سخنگوی ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته ناجا خبرداد و گفت: مالکان وسایل نقلیه ای که به علت تخلفات رانندگی توقیف شدند و شکایت قضائی ندارند؛ پس از پرداخت جریمه و ارائه مدارک به مراکز ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور مراجعه کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور ادامه داد: ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در دو روز از هفته ناجا در کلیه مراکز درمانی نیروی انتظامی سراسر کشور انجام می شود.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار منتظرالمهدی در خاتمه گفت: افزایش ساعت کار مراکز پلیس +۱۰، صدور گذرنامه در کمتر از ۲۴ ساعت و تحویل به مراکز پست در صورت تکمیل بودن مدارک و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا در ۶۷۰ کلانتری در سطح کشور از جمله مواردی است که همکاران من در هفته نیروی انتظامی به آن اهتمام می ورزند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج