جاباما
۶۱۰۲۷۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نماینده مردم کرمان در مجلس:

همه جوانان ایران، شهید حججی هستند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، همه جوانان ایران اسلامی یکپارچه شهید حججی هستند.

خبرگزاری فارس: محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش ۲۴ ساعته گردان بیت‌المقدس اولویت اول حوزه المهدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهیدانی مانند «محسن حججی» موجب عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه شهید حججی از نسل بچه‌های بسیجی بود که در پایگاه‌های مقاومت حضور می‌یافت، عنوان کرد: به برکت وجود انقلاب اسلامی که تأسی از مکتب سید‌الشهداء (ع) است، همه جوانان ایران اسلامی یکپارچه شهید حججی هستند.

پورابراهیمی تصریح کرد: هزاران نفر از جوانان و بسیجیان ما آمادگی دارند که در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) حضور یابند، اگر شهید «محسن حججی» به عنوان الگوی جوانان مطرح است، امروز ظرفیت تمام بچه‌های بسیجی است که به چنین شخصیتی تبدیل شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش و زحمات بسیج در عرصه‌های مختلف وجود دارد و فضای مثبتی را فراهم کرده برای اینکه بتواند در این مسیر از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کند.

پورابراهیمی خطاب به بسیجیان اظهار داشت: قدر خود را بدانید که در فضا و مسیری گام برمی‌دارید که مسیر شهدا بوده است، متوسط سن بسیجی‌ها در دوران دفاع مقدس 20 سال بود و خیلی از شهدای ما دانش‌آموز بودند.

وی خاطرنشان کرد: شهید فهمیده نمونه‌ای از رزمنده‌های هشت سال دفاع مقدس بود که امام خمینی (ره) وی را رهبر خطاب کردند، همه بسیجیان نیروهای وفادار به انقلاب و نظام اسلامی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایرانی جماعت غیرت داره تعصب داره ناموس پرسته وطنم ناموسمه واسه وجب به وجبش حججی ها خون دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج