۶۱۰۵۱۱
۲۲ نظر
۵۰۰۹
۲۲ نظر
۵۰۰۹
پ

ریخت و پاش ملک سلمان در روسیه

اولین سفر پادشاه عربستان به روسیه همچون سفرهای قبلی وی با انبوهی از چمدان‌های حاوی اثاث منزل و حتی مواد غذایی و همراهانی که تعداد آنها را ۱۵۰۰ تن ذکر کرده‌اند، برجسته شد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، گزارش شده که ملک سلمان، پادشاه عربستان که به سبک زندگی مجلل خود حتی به هنگام سفرهای رسمی مشهور است در سفر اخیر خود به روسیه هیات همراهی متشکل از ۱۵۰۰ نفر با خود برده است.

او همچنین در این سفر لوازم و اثاثیه منزل، چندین تخته فرش و یک پله برقی طلایی به همراه ۸۱۶ کیلو موادغذایی با خود برده است.

یک منبع نزدیک به بلومبرگ گفت: هیات همراه پادشاه عربستان به حدی بزرگ بوده که برای اسکان آنها دو هتل کامل اجاره شده است.

مهمان‌ها در این دو هتل شهر مسکو به نام‌های هتل "ریتزکارلتون" و هتل "چهارفصل" گفته‌اند که رزروهای این دو هتل به خاطر اسکان هیات همراه پادشاه عربستان لغو شده و حتی ساکنان دائمی این هتل‌ها بیرون انداخته شدند تا شرایط اسکان مهمان‌های عربستانی که روز چهارشنبه وارد روسیه شده و قرار است تا روز یکشنبه باقی بمانند، فراهم شود.
ریخت و پاش ملک سلمان در روسیه

خبرگزاری ریانووستی گزارش داد که هیات همراه پادشاه عربستان همه اتاق‌های موجود هتل‌های هشت ستاره اطراف کرملین را اشغال کرده‌اند و برآورد شده که صورت حساب این هتل‌ها برای اسکان آنها حدود سه میلیون دلار می‌شده است.
ریخت و پاش ملک سلمان در روسیه

روزنامه دیلی تلگراف گزارش داده بود: هیات همراه پادشاه عربستان در سفرهای قبلی شامل ۲۵ شاهزاده ارشد بوده که به عنوان وزیران دولت خدمت می‌کرده‌اند و در این هیات همچنین ۱۲۵ سرآشپز به همراه دستیاران شخصی آنها و عوامل امنیتی هم حضور داشتند.
ریخت و پاش ملک سلمان در روسیه

پادشاه ۸۱ ساله عربستان در سفرهایش همواره دو مرسدس بنز S۶۰۰ به همراه ۱۵۰ سرآشپز و ۴۰۰ تن محموله با خود می‌برده است.

همچنین در این سفرها شاهزاده‌های عربستانی خدمتکاران هتل را با خدمتکاران شخصی خود جایگزین می‌کردند تا به عنوان مثال قهوه آنها آنجور که خودشان دوست داشتند سرو شود.
همچنین اثاثیه‌ها و فرش‌ها نیز در هتل‌ها با اموال شخصی خاندان سلطنتی عربستان جایگزین می‌شدند تا پادشاه و همراهانش در راحت ترین شرایط ممکن به سر ببرند.

در این سفرها یک هواپیما هم هر روز رفت و برگشت به ریاض می‌رفته تا کالاهایی را از جمله حجم عظیمی میوه و گوشت حلال برای هیات عربستانی حمل و نقل کند تا خورد و خوراک مناسب آنها تضمین شود.

با وجود این، چنین هزینه‌هایی در مقایسه با توافق‌های تجاری و تسلیحاتی که گمان برده می‌شود بین پادشاه عربستان و رئیس‌جمهور روسیه امضا شده کم اهمیت هستند.
ریخت و پاش ملک سلمان در روسیه

برآورد شده که توافق تحویل سامانه دفاع موشکی S-۴۰۰ روسیه به عربستان و دیگر تجهیزات سه میلیارد دلار به تنهایی ارزش داشته و توافق‌های آنها در حوزه‌های انرژی و پتروشیمی نیز دو میلیارد دلار ارزش داشته‌اند.
ریخت و پاش ملک سلمان در روسیه

با این حال در سفر پادشاه عربستان به روسیه همه چیز طبق برنامه پیش نرفت چون زمانی که وی قصد داشت با پله برقی طلایی خود از هواپیمای شخصی اش پایین بیاید در میانه راه این پله برقی دچار نقص فنی شده و از حرکت ایستاد.

در ویدیوی منتشر شده از این اتفاق پادشاه عربستان مجبور شد بعد از ایستادن این پله برقی با پای خود از مابقی پله ها پایین بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هتل‌های هشت ستاره؟؟!!!
      مطمئنی درست نوشتی؟

    • بدون نام

      حیف پولی که خراب میکنه
      بده به کسی که همین الان از گشنگی دراه میمیره

    • بدون نام

      چه پادشاه بی عقل ونفهمي

    • بدون نام

      یه مشت آدم تن پرور و تنبل و بی خاصیت که به واسطه نفت بریز و بپاش میکننن

    • سام

      خوشبحالشون ایناکیف دنیارومیکنندنه ما

    • بدون نام

      مال خودشونه به شما چه ربطی داره؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      پیر احمق

      پاسخ ها

      • یعقوب

        توهین نکن دارندگی برازندگی عوضش مردمش گشنه و بیکار نیستند

    • بدون نام

      قارون هم با اینهمه ثروت و قدرت بزنین فرو رفت.

    • امید

      والا عجیبه مردم علیهشون انقلاب نمیکنن پله برقی از طلا اینا دیگه کین

      پاسخ ها

      • فرزاد کردستانی

        ٱقای متفکر تمام مردم عربستان بدون تبعیض هر نفر در ماه چهارمیلیون و پونصد هزارتومن حقوق ماهیانه از پول نفت و ...... دولت میگیرن و فقط میخورن و صفا میکنن دیگه چرا قیام کنند . من فامیلم اونجا پیمانکاره میگفت مردم در بهترین شرایط مالی بسر میبرن و بهترین امکانات و خدمات ویژه دارن و فشار میارن که رییساشون درحکومت از بالاترین پرستیژ و کلاس وی ٱی پی در سفرها و زندگیشون استفاده کنند و .....

    • زهرا

      کاربر محترم 12:48. اشتباه نکنید پادشاهشون خیلی هم زیرکه اول آمریکا رو کشید طرف خودشون حالا هم روسیه لابد بعدم چین و ژاپن و... برعکس ما که مهارت عجیبی در دشمن سازی و گرفتن طرف اشتباه و بازنده رو داریم... اینهمه تجملات هم نمایش قدرت و ثروتشونه که موفق هم شدن ببینید پوتین چقدر مشتاقانه مذاکره میکنه....

    • بدون نام

      بابوووک ادم حیرت میکنه از این جایگاه و ریخت وپاشها..اگه شاه ما بود الان ماهم به غیر از افتخار الان مثل المان بود ایران..امریکا فقط تا الان ضرر به کشور مازده

    • بدون نام

      لااقل مردمشون هم در رفاه هستن درسته مثل پادشاه نمیتونن زندگی کنن ولی همشون خونه های ویلایی شیک و بزرگ و دارن و بهترین ماشین های اروپایی و امریکایی رو سوار میشن

    • حسین

      نوش جونش به شما چه ربطی داره

    • ایرانی

      اینهمه ریخت و پاش که چی بشه مثلا؟؟؟عقده ایه روانیه روان رنجور خخخخ

    • بدون نام

      به این می گویند زندگی.
      نه مثل ما ایرانی های بدبخت

    • حمیدمرادی

      کسی هم نگفت به ماربط داره یانه.دارن نظرشونو میگن مردم.(چه ربطی به شما داره که به بقیه میگی]راست میگن واقعا مردم ما یاواقعا دارن یا فقیرن وهیچی ندارن اونوقت ادعا هم میکنیم.یه یارانه ۴۰ت میدن پدرملتو دراوردن هرساعتی یبارم یکیش میاد میگه حذف کنین یارانه ندین مردم بیشتر دنبال کارمیرن و...اخه مرد مومن ۴۰ت چیه که کسی بخوادبهاش دلگرم بشه برای شما که پول دارین زیاده میخواین مال چندنفرو حذف کنین بزنین تو گوشش الله اعلم

    • کوروش

      کشوری که فقیر نداره بزار مسئولین بخورن اونا میخورن و میخورونن اما مسئولین ما چی؟

    • بدون نام

      زهرا..۱۴:۱۴ هزارتا لایک

    • علی

      چی میتونیم بگیم خدایا انصافتا شکررررر

    • بدون نام

      دارندگی و برازندگی . نوش جونش . لااقل مردمش گدا گشنه نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج