جاباما
۶۱۰۵۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تأکید فرمانده ناجا بر تولید خودروی با کیفیت

فرمانده نیروی انتظامی از مسوولان مربوطه در حوزه صنعت خودرو و راهداری خواست تا نسبت به تولید خودروی با کیفیت و همچنین رفع نقاط حادثه‌ساز در جاده‌ها اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی از مسوولان مربوطه در حوزه صنعت خودرو و راهداری خواست تا نسبت به تولید خودروی با کیفیت و همچنین رفع نقاط حادثه‌ساز در جاده‌ها اقدام کنند.

سردار حسین اشتری در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های مختلف نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، با اشاره به ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یارانش اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیز ماه‌های محرم و صفر ماه‌های خاصی بودند و اصولا رزمندگان ما عملیات‌های سخت را در آن دوران انجام می‌دادند، چراکه به دلیل توسل به امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) موفقیت‌ها در این عملیات‌ها دوچندان می‌شد.

وی با اشاره به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی که هرچه داریم از محرم و صفر است، گفت: امیدواریم این ایام برای نیروی انتظامی نیز منشاء خیر، برکت و ارتقای روحیه کارکنان شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرا رسیدن هفته ناجا گفت: فرا رسیدن این هفته را به تمامی همکارانم در سراسر کشور از نقطه صفر مرزی تا مرکز شهرها و استان‌ها تبریک می‌گویم. شعار امسال هفته ناجا "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه مردم" است و من امیدوارم که نیروی انتظامی در عمل به مأموریت‌های خود به توفیقاتی بیش از گذشته دست پیدا کند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه امروز بالاترین نعمت برای هر کشور نعمت امنیت است، تصریح کرد: امنیت باثبات و مثال‌زدنی در کشور ما وجود دارد و شما اگر اوضاع منطقه و تلاطم و تنش‌های اطراف ما را ببینید، متوجه می‌شوید که این امنیت که به برکت خون شهدا، هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم به دست آمده، چه ارزشی دارد و ما امیدواریم بتوانیم این امنیت را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه ناجا براساس قانون و تدابیر فرمانده معظم کل قوا با تمام توان برای نظم، امنیت و آرامش تلاش کرده و حافظ آن است، گفت: گواه اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه شهدای عزیزی هستند که همچون دوران دفاع مقدس، هر ماه برای تامین امنیت، جان خود را تقدیم انقلاب می‌کنند و بهترین همکاران ماهانه در مبارزه با متجاوزین مرزی و افراد قانون‌گریز به شهادت می‌رسند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا در طول بیش از ۸۵۰۰ کیلومتر از مرزهای کشورمان حضور دارد، گفت: همکاران من در سراسر کشور از پایانه‌های مرزی گرفته تا شهرها و روستاها و پایانه‌های مسافربری و نقاط صعب‌العبور حضور دارند و آماده‌اند تا با هرگونه بی‌قانونی برخورد کنند.

سردار اشتری با اشاره به ماموریت‌های مختلف ناجا افزود: پلیس در فضای مجازی نیز حضور چشمگیری دارد و ماموریت‌های گسترده‌ای انجام داده است. همکاران من همواره تلاش می‌کنند از آسیب‌ها و تهدیدات جلوگیری کنند و خوشبختانه در بسیاری از شاخص‌ها پیشرفت خوبی داشته‌ایم که البته در برخی از این موارد تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی اضافه کرد: در این زمینه باید سهم تمام دستگاه‌ها مشخص شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امیدواریم با ورود تجهیزات جدید به مجموعه ناجا و ارتقای آموزش‌ها مشکلات را حل کنیم، گفت: امیدواریم تمام مسوولان نیز همت کرده و نیروی انتظامی را در تأمین نظم و امنیت یاری کنند.

برخوردناجا در برخورد معتادان متجاهر جمع‌آوری آنان است

سردار اشتری با بیان اینکه در مبارزه با ورود کالای قاچاق اقدامات خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: در بحث مبارزه با موادمخدر از باندهای مافیایی گرفته تا خرده‌فروشان و پاکسازی معتادان متجاهر نیز اقداماتی را انجام دادیم. برخوردناجا در برخورد معتادان متجاهر جمع‌آوری آنان است و هر چه امکانات به ما داده شود، نسبت به جمع‌آوری آنان اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با سرقت با جدیت اقدامات خود را انجام می‌دهد، افزود: در همین راستا با اقدامات انجام شده در سرقت‌های به عنف و سرقت‌های بزرگ کاهش چند درصدی داشته‌ایم و البته سرقت‌های خردمان افزایش یافته که در این خصوص اقداماتی نیز باید انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به حوزه راهنمایی و رانندگی گفت: خوشبختانه طبق آمارهای ما طی یک سال گذشته علی‌رغم افزایش یک و نیم میلیون نفری تعداد خودروهای سفری و همچنین یک میلیونی تعداد گواهینامه‌ها، تعداد جانباختگان حوادث رانندگی کاهش یافته است.

سردار اشتری همچین با اشاره به اینکه علاوه بر عامل انسانی، دو عامل خودروی با کیفیت و راه‌ها نیز در بروز تصادفات موثر است، تأکید کرد: در بحث کیفیت خودروها، سازندگان خودروها باید دقت کنند که خودرویی با کیفیت دست مردم بدهند. در مورد جاده‌ها نیز باید نقاط حادثه‌خیز از سوی مسوولان مربوطه برطرف شود؛ البته اقداماتی انجام شده اما تمام این نقاط باید رفع شود.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید از اقدامات همکارانم و خانواده‌های آنان نیز قدردانی کنم، گفت: همچنین باید از خانواده‌ها و پیشکسوتان نیروی انتظامی هم تشکر کنم. جانبازان و شهدای نیروی انتظامی نیز حق زیادی بر گردن این نیرو دارند.
وی با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا بر ضرورت توجه به معیشت پرسنل نیروی انتظامی اظهار کرد: بنده و همکارانم در هیات رییسه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به این موضوع توجه کرده و گرچه نمی‌توانیم مجاهدت‌ها و زحمات شما را جبران کنیم، اما امیدواریم بخشی از این زحمات و مجاهدت‌ها جبران شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ورود پیکرهای مطهر ۱۱۹ شهید دفاع مقدس به کشور گفت: تعداد زیادی از این شهدا، شهدای شهربانی بودند و ما تمام تمهیدات و تدابیر خود را برای برگزاری باشکوه تشییع این افراد به کار خواهیم بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج