جاباما
۶۱۰۶۷۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

معرفی هارد دیسک ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال

هارد دیسک ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال معرفی شد. هارد درایو Ultrastar Hs۱۴ این شرکت برای کاربران خانگی نبوده و برای مصرف شرکت‌های تجاری در نظر گرفته شده است.

وب سایت گجت نیوز - دانیال حجاری: هارد دیسک ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال معرفی شد. هارد درایو Ultrastar Hs۱۴ این شرکت برای کاربران خانگی نبوده و برای مصرف شرکت‌های تجاری در نظر گرفته شده است.
معرفی هارد دیسک 14 ترابایتی وسترن دیجیتال

اوایل سال جاری، وسترن دیجیتال هارد دیسک ۱۲ ترابایتی خود را معرفی کرد که برای استفاده کسب و کارها و مخصوصا دیتاسنترها ساخته شده بود. اکنون شرکت، ۲ ترابایت دیگر به این مجموعه اضافه کرده تا بتوان در قالب تنها یک هارد دیسک، ۱۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار داشت!

بهتر است به عنوان یک کاربر عادی، به خرید یا عدم خرید هارد دیسک ۱۴ ترابایتی وسترن فکر کنید، چرا که این محصول برای استفاده‌های خانگی طراحی نشده است. اگرچه ممکن است در آینده، یک محصول دیگر با همین میزان ظرفیت برای مصرف کاربران خانگی و همچنین شرکت‌های تجاری ساخته شود، اما در حال حاضر، هارد ۱۴ ترابایتی وسترن برای استفاده در دیتاسنترها و مراکز ارائه خدمات ابری در نظر گرفته شده است.

معرفی هارد دیسک 14 ترابایتی وسترن دیجیتال

همانند درایوهای Ultrastar پیشین، در Hs۱۴ نیز هلیوم به جای هوا در داخل محفظه درایو مهر و موم شده است. به این ترتیب صفحه‌های هارد با اصطکاک به مراتب کمتری می‌چرخند. عملکرد نوشتن متوالی داده در این محصول، بیش از دو برابر سریعتر از هارد دیسک‌های پیشین دارای تکنولوژی SMR است.

سرعت چرخش هارد دیسک ۱۴ ترابایتی وسترن همانند بیشتر هارد دیسک‌های مخصوص استفاده‌ در مراکز بزرگ ذخیره‌سازی داده، ۷ هزار و ۲۰۰ دور در دقیقه است. نرخ انتقال داده ثابت در آن ۲۳۳ مگابایت بر ثانیه اعلام شده است. در مقایسه با هارد‌هایی که به جای هلیوم با هوا پر می‌شوند، این محصول مصرف انرژی بسیار کمتری دارد، به طوری که تا ۶۰ درصد توان کور کمتری به ازای هر ترابایت خواهد داشت.

معرفی هارد دیسک 14 ترابایتی وسترن دیجیتال

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول داشتن عمر بالاتر است. وسترن میانگین عمر و زمان میانگین بین دو خرابى هارد دیسک جدید ۱۴ ترابایتی خود را ۲.۵ میلیون ساعت اعلام کرده است. این محصول برای محیط‌های دارای روال نوشتن ترتیبی طراحی شده است، به همین دلیل برخی شرکت‌ها باید قبل استفاده از آن در سرورهای خود، نرم افزارهایشان را اصلاح کرده و یا را ارتقا بدهند. برای افزایش پشتیبانی از پیکربندی دیتاسنترهای بیشتر، هارد دیسک ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال با رابط‌های ۶ گیگابایتی SATA و یا ۱۲ گیگابایتی SAS عرضه می‌شود. هنوز قیمت این محصول هنوز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد

      یا ابرفضل

    • محمد

      سلام من خریدم برای کاربر خانگی هم عالیه اما گرون...نه میلیون و پانصدهزار تومن فعلا در بازار ایران هم موجود میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج