جاباما
۶۱۰۷۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آلگری: هدف‌مان ماندن در جمع ۸ تیم برتر اروپاست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید هدف اصلی این تیم ماندن در جمع ۸ تیم برتر اروپاست.

خبرگزاری تسنیم: ماسیمیلیانو آلگری از زمانی که در تابستان ۲۰۱۴ جانشین آنتونیو کونته در یوونتوس شده این تیم را به چند قهرمانی از جمله سه قهرمانی متوالی در سری A و به دو فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده است، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا گفت: سه سال اخیر در یوونتوس شگفت‌انگیر بوده است. اولین حضورمان در فینال لیگ قهرمانان اروپا (به شکست برابر بارسلونا انجامید) غیرمنتظره بود، در حالی که دومین حضورمان در فینال این رقابت‌ها (باخت برابر رئال مادرید) امید بیشتری برای قهرمانی داشتیم. درست است که ما نتوانستیم در لیگ قهرمانان به هدف‌مان برسیم، اما رسیدن به فینال این رقابت‌ها هم خود موفقیت محسوب می‌شود چون بازی در فینال لیگ قهرمانان چیزی نیست که اغلب اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: ما قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان هدف خود در نظر نداریم، اما رویای قهرمانی در این رقابت‌ها را با کار در طول سال‌های زیاد باید در سر داشته باشیم. هدف یوونتوس ماندن در جمع ۸ تیم برتر اروپاست. باشگاه یوونتوس کارش را به خوبی انجام داده و وجود انگیزه همیشه تفاوت را رقم می‌زند.

آلگری که شاگردانش فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با شکست ۳ بر صفر برابر بارسلونا آغاز کردند و در ادامه المپیاکوس یونان را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش‌رو برداشتند، در ادامه اظهار داشت: گروهی که این فصل در آن قرار گرفته‌ایم متعادل است و تیم‌های حاضر در آن از تجربه اروپایی بالایی برخوردار هستند.

سرمربی بانوی پیر در تمجید از دروازه‌بان کهنه‌کار خود تصریح کرد: بوفون استعدادی خاص است و به مدت ۲۰ سال بهترین دروازه‌بان جهان بوده است. او اکنون در سن ۳۹ سالگی به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ قهرمانان به رسمیت شناخته شده که دستاوردی واقعاً خاص است. به نظرم راز موفقیت جان‌لوئیجی این است که او هر چیزی را به مانند یک کودک تجربه می‌کند و کمترین مشکل سلامتی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج