۶۱۰۹۲۶
۷ نظر
۵۱۷۷
۷ نظر
۵۱۷۷
پ

قول شبکه سه درباره پخش «سرزمین مادری»

داستان باز هم تکرار شد. داستانی مکرر که انگار در هر شبکه‌ای که رخ دهد، «نامکرر» است. خبرهای منتشرشده گویای این است؛ پخش سریالی که قولش به مردم داده شده بود، دوباره متوقف شده است.

روزنامه شهروند: دیروز، رسانه‌ها در اخبار و گزارش‌های خبری خود با عباراتی بر این «مفهوم» تأکید کرده بودند که «سرزمین کهن پخش نمی‌شود» و تأکید شده بود؛ «هرچند از قبل اعلام شده که این سریال مطابق قول قبلی پخش می‌شود اما باز هم پخش آن از شبکه سه با مشکل و نه‌ صداوسیما مواجه بود». خبرهای دیگر هم هست که به ظن و گمان‌ها و اما و اگرها درباره این سریال پرحاشیه، دامن زده است.
قول شبکه سه درباره پخش «سرزمین مادری»

خبرهایی که ذهن را به سمتی «خاص» می‌برد، اما «خانم ارکان»، مسئول روابط عمومی شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، پخش‌نشدن دایمی این سریال را رد می‌کند. او در پاسخ به این سوال «شهروند» که آیا قرار است «سرزمین کهن، یا «سرزمین مادری» (یا هر نامی که دارد) پخش نشود، گفت: اگر منظور اخباری که به آن استناد می‌کنید، این بوده که سریال دیگر پخش نمی‌شود، غلط است، زیرا «تا آن‌جا که من اطلاع دارم»، این سریال در یکی دوهفته آینده به روی آنتن خواهد رفت.
«ارکان» در پاسخ به سوال دیگر «شهروند» که «چه ایرادی یا مشکلی باعث شده است که سریال سرزمین کهن، پخش نشود»، هم گفت: این‌که ایرادات چه بوده را اطلاع ندارم اما مهم این است که این سریال روی آنتن خواهد رفت. تأکید خبرنگار «شهروند» بر این‌که از جزییات بیشتر پخش‌نشدن «سرزمین» کهن اطلاع کسب کند، با این پاسخ ارکان مواجه شد که: «از جزییات پخش‌نشدن سریال اطلاعی ندارم»!
در معرفی «سرزمین کهن» باید گفت؛ این سریال، به بررسی وقایع سیاسی، تاریخی و اجتماعی ایران از ‌سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا انقلاب ۱۳۵۷، در بستر زندگی یک پسر نوجوان می‌پردازد. این سریال سوم بهمن ۱۳۹۲ روی آنتن رفت، اما پس از پخش چهارقسمت، با موجی از اعتراضات مواجه شد که درنهایت صداوسیما را به توقف پخش، مجاب کرد. قرار بود این سریال پس از اصلاحات انجام‌شده، از ۱۴ مهرماه از شبکه سه سیما با نام جدید «سرزمین مادری» پخش شود.
از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدرعرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی‌خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم‌رودی و... اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • من

      نباید پخش بشه . چون توهین کردن به بختیاری ها.
      مشکلی هست مگه؟؟
      اجازه پخش داده بشه بد میشه واسه همه
      پس بهتره پخش نشه

      ادمین بچاپ سلیقه ای کار نکن

    • ایرانی

      یه عده ترسو ریختن تو صدا و سیما... مگه قسمت های مشکل دارش اصلاح نشد دیگه مشکل از کجاست

    • بدون نام

      یعنی واقعا چرا سریالی که به تازگی از شبکه 1 پخش شده باید جایگزین سریالی بشه که چندین بار تیزرشو پخش کردن حتما وسط کار هم می خوان قطعش کنن یه سریال دیگه بذارن

    • علی

      مگه هنوز کسی هم که تلویزیون نگاه کنه

    • بختیاری

      همان طور که بخاطر قوم دیگری بساط عمو فیتیله را جمع کردید این بساط توهین رو هم جمع کنید

    • بدون نام

      اگه دوسدارن کشور بریزه گل هم پخشش کنن

    • زهره

      یه خرده جنبه داشتن چیز بدی نیستا،این مسخره بازیا چیه،ماهمه ازنسل آریاییها هستیم و ایرانی،هیچکس هم.حق نداره به هیچ قومی توهین کنه،این سریال هم دیگه مشکلی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج