۶۱۱۰۲۳
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها

برای این که بدانید در فصل پیش رو چه چیزهایی مد است و بیشترین طرفدار را دارد، ما از مشهورترین طراحان مد خواسته ایم تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه مدل های لباسی که در پاییز ۲۰۱۷ مد می شوند را برایتان آورده ایم.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: برای این که بدانید در فصل پیش رو چه چیزهایی مد است و بیشترین طرفدار را دارد، ما از مشهورترین طراحان مد خواسته ایم تا شما را راهنمایی کنند. در ادامه مدل های لباسی که در پاییز ۲۰۱۷ مد می شوند را برایتان آورده ایم تا اگر شما هم دوست داشتید که با مد روز پیش روید، دست به کار شوید.
پارچه های زربفت
زری یا زربفت پارچه‌ای ظریف و بسیار گران بهاست که چله یا تار آن از ابریشم خالص است و پودهای آن ابریشم رنگی و یکی از پودها، نخ گلابتون است که می‌تواند زرین یا سیمین باشد. این پارچه را نه تنها برای لباس، بلکه برای کیف، کفش و شلوار هم استفاده می کنند.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
پارچه های چهارخونه
پارچه های چهارخونه همیشه روی مد هستند، اما در فصل های سردی چون پاییز و زمستان، طرفداران بیشتری دارند. طراحان این پارچه را بیشتر برای کت و دامن استفاده می کنند. خوبی این طرح آن است که در رنگ های مختلفی وجود دارند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
گلدوزی
چند وقتی است که طرح های گلدوزی بار دیگر توجه طراحان لباس را به خود جلب کرده اند که پاییز امسال نیز از آن مستثنی نیست. این مد شامل طرح های گلداری است که اکثرا روی کت یا بلوز کار شده است.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
پارچه های مخملی
پارچه های مخملی از پاییز سال گذشته بار دیگر به دنیای مد و فشن راه یافتند و هنوز هم که هنوز طرفداران خاص خود را دارند. این مدل پارچه ها بیشتر در رنگ های جواهرات یا خاکستری و مشکی وجود دارند و برای هر نوع لباسی از پیراهن گرفته تا کت و... مورد استفاده قرار می گیرند.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
کفش پاشنه بلند
کفش های پاشنه بلند همیشه روی مد بوده اند اما طبق تحقیقات مجله «Pinterest» ۳۱% بیش از سال گذشته، کلمه «کفش پاشنه» بلند در اینترنت و سایت های مد و فشن سرچ شده اند که همین نشاندهنده تمایل بیشتر خانم ها در فصل پاییز به این اکسسوری است.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
خز
خز، همیشه در پاییز و زمستان مد می شود اما امسال نه تنها برای گرمای آن بلکه برای زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که آن را علاوه بر لباس، روی اکسسوری ها نیز خواهید دید.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
کیف های گرد
اگر در کلکسیون کیف هایتان کیف گرد دارید، خوشحال باشید زیرا پاییز امسال کیف های گرد هستند که در بازار حکمرانی می کنند. شما می توانید هر جنس و رنگی از این کیف را که دارید به دست بگیرید و در میان جمع بدرخشید.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
لایه های مختلف لباس
از آن جهت که در پاییز دمای هوا متغیر است، یک لحظه گرم و یک لحظه سرد می شود، شما می توانید از شیوه چند لایه لباس پوشیدن استفاده کنید. در این صورت به راحتی می توانید آنها را به تن کنید یا از تن تان در آورید. در پاییز امسال نیز کت های بلند مد شده اند. شما می توانید آنها را به سادگی با شلوار جین یا هر لباس دیگری ست کنید.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
جامپ سوییت
جامپ سوییت ها در این فصل بسیار طرفدار دارند. تنها تفاوت این مدل لباس با دیگر لباس ها، جزییات بیشتری است که روی آن کار شده. بنابراین اگر می خواهید جامپ سوییت ای برای پاییز امسال تان بخرید، سعی کنید آنهایی را که طراحی مدرن و تزیینات بیشتری دارند، انتخاب کنید.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
دامن های روی زانو
از آنجا که فصل گرما پایان یافت، قد لباس هایی که به تن می کنیم نیز بلندتر می شود. دامن های تا روی زانو نیز از مدل های محبوب و پرطرفدار پاییز امسال هستند.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
شلوار گشاد
احتمالا اکثر شلوارهای داخل کمد شما تنگ هستند اما وقت اش است که به مدل شلوارهایتان تغییری دهید. شلوارهای گشاد در این فصل بر شلوارهای تنگ برتری دارند. این مدل شلوار در اینترنت نسبت به سال گذشته حدود ۸۹% بیشتر سرچ شد که خود محبوبیت این مدل را نسبت به مدل های دیگر ثابت می کند.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
پیراهن های دکمه دار
چند سالی بود که خبری از پیراهن های دکمه دار نبود اما پاییز امسال بار دیگر این مدل لباس توجه طراحان و مردم را به خود جلب کرد. شما می توانید طرح های مختلفی از این لباس را، از طرح های گلدوزی شده گرفته تا مرواریدکاری شده، از بازار تهیه کنید.
مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
پیراهن های یقه دار
این مدل پیراهن که به پیراهن های یقه ویکتوریایی شهرت دارند، نام خود را از مدل لباس های یقه دار زمان ویکتوریا به ارث بردند. این مدل لباس هر سال طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.

مدهای پاییز ۲۰۱۷ برای خانم‌ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاربردی نیستن لطفا از فشن شو های ایرانی استفاده کنید, از دیدن مدلای نامرتب توی خیابون خسته شدم اینا هم از همون مدلای شلوغه,

    • بدون نام

      اتفاقا خوب بود. به خصوص پارچه هایی که مد شدن. مخمل و طرحدار و چارخونه...مرسی

    • بدون نام

      این مدل ها همه قشنگ و عالی هستن ولی همه برای فضای بیرونه ...قراره خانم های ایرانی اینا رو کجا بپوشن که دارین توصیه و معرفی میکنین ؟ یه مطلب کاربردی تر بزارید رو سایتتون حداقل قابل استفاده باشه

    • ورتا

      خب آخه این همه این هارو میزارین ما که اینارو نمیتونیم بپوشیم

    • بدون نام

      یکم خلاقیت بخرج بدید خب!کفش پاشنه دارو نمیتونی بپوشی؟کیف گرد ببری بیرون میگیرنت؟ چقدر بعضیا باید لقمه رو جویده تو دهنشون گذاشت!

    • ali

      پردیس جون عالی بود همیشه فشن شو بزاری ،مطلب ترجمه کنی .

    • بدون نام

      یه تغییر تو عکس8 نسبت به همین عکس تو صفحه نخست سایت وجود داره هر کس پیدا کرد 10 امتیاز میگیره میره مرحله بعد

    • Arezoo

      بدون نام 17:1 منحرف :) یس.کاهش سایز داره

    • Arezoo

      مرحله بعد راجع به لباس آقایونه.بهش دقت میکنم :) :)

    • پروانه

      ممنون ولی اینارو تو ایران نمیشه پوشید که:/ فقط میشه جنسشونو استفاده کرد

    • بدون نام

      کیف گرد وکفش پاشنه دار وما سالهاست استفاده میکنیم یعنی چی تو پاییزمد شده!!؟
      وبرعکس این نوشته به نظرم شلوارگشادوتوتابستان باید پوشید توپاییزوزمستان هرچی لباس چسب تر باشه گرمتره
      پارچه های خط دار وشطرنجی هم هرسال توبازاربوده
      مخمل هم که مال مهمونیه

    • بدون نام

      همشون مزخرف، حالم به هم خورد، هه، برتریییین

    • بدون نام

      مخاطب 7:32:
      شما رو باید می ذاشتن جای طراحان مد امریکا :))))

    • بدون نام

      پروانه خانوم..دقیقا کدوما رو تو ایران نمی شه پوشید؟ شلوار گشاد یا کیف گرد؟ شایدم کفش پاشنه بلند. شما چی می پوشین تو ایران دقیقاااااااااااا؟ جلل خالق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج