جاباما
۶۱۱۱۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ارائه‌ی خدمات مخابراتی با بالن‌های گوگل

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به شرکت‌ گوگل – آلفابت اجازه داد تا خدمات مخابراتی نسل چهارم را با استفاده از بالن‌های ویژه در شهر طوفان زده پورتوریکو ارائه دهد.

فارس: کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به شرکت‌ گوگل - آلفابت اجازه داد تا خدمات مخابراتی نسل چهارم را با استفاده از بالن‌های ویژه در شهر طوفان زده پورتوریکو ارائه دهد.

ارائه‌ی خدمات مخابراتی با بالن‌های گوگل

به نقل از ورج، این جزیره به تازگی از طوفان ماریا رهایی یافته و تا زمان بازسازی زیرساخت های مخابراتی این کشور قرار است بالن های گوگل وظیفه ارائه خدمات اینترنتی و ارتباطی را در آن بر عهده بگیرند.

علاوه بر جزیره پورتوریکو، ساکنان Virgin Islands آمریکا هم از این خدمات استفاده خواهند کرد. ارائه این خدمات به طور آزمایشی از 6 اکتبر تا 4 آوریل سال 2018 ادامه می یابد.

در قالب این طرح بالن های هلیومی دسترسی به خدمات مخابراتی LTE را ممکن کرده و از این طریق مردم می توانند با دوستان و آشنایان خود در تماس باشند و دولت نیز می تواند برای سازمان دهی خدمات امدادی بهتر تلاش کند و با دنیای خارج در تماس باشد.

هنوز مشخص نیست مساحت تحت پوشش این بالن ها چه میزان خواهد بود و چه تعداد بالن در قالب این طرح به کار گرفته می شود. بخش اعظم جمعیت 3.5 میلیون نفری پورتوریکو به علت توفان ماریا دچار آسیب شده و خانه‌هایشان تخریب شده است. همچنین 90 درصد از دکل های مخابراتی در این کشور تخریب شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج